• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel

Hoe kan je blijven spelen als er in je buurt op de Wereldkaart bijna geen handel meer is,ik krijg bijna uitsluitend handel van de Groothandel,maar dit is toch niet normaal,zou graag met echte personen handelen,dus ik hoop op de Wereldkaart snel verhuist te worden

Groetjes Erik
 
Handel is hier compleet waardeloos geworden,en sorry alvast voor het taalgebruik,maar ik word er schijtziek van,ik overweeg serieus om te stoppen,en misschien wil Inno dat ook wel liever,spelen word zo echt steeds moeilijker
 

Aeva

Chef
Als je tussen allemaal levende steden zit en dat zit je, zou je dan geen aanzienlijk grotere BS moeten overwegen? Je voornaamste handelspartners zijn je BS-genoten en daarna je buren en als die in een goede grote BS zitten zullen ze niet heel veel hoeven plaatsen in het handelshuis.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je blijven spelen als er in je buurt op de Wereldkaart bijna geen handel meer is,ik krijg bijna uitsluitend handel van de Groothandel,maar dit is toch niet normaal,zou graag met echte personen handelen,dus ik hoop op de Wereldkaart snel verhuist te worden

Groetjes Erik
als je met zes prille spelers in een bs zit, geen handel is, is verhuizen de beste optie. je houd niet minder van je poezen. ;)
 
Bedankt voor alle tips en adviezen
We spelen heel bewust in een kleine BG
Als dan het resultaat is dat je helemaal aan de rand van de bewoonde wereld zit,dan is het maar zo
Ik zal vol ongeduld blijven wachten en hopen op een verhuizing:)
 
Bovenaan