• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. BeunTeun

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Het BSA werd zojuist aangekondigd. Op de PC luid en duidelijk, maar op de app erg onopvallend (zonder uitroepteken).
  2. BeunTeun

    Feedback het mistige bos-evenement

    Niet ongebruikelijk na een evenement is dat er een week later een BSA volgt. Weet iemand of dit op Beta het geval is en/of dat we dat hier kunnen verwachten?
  3. BeunTeun

    bosjes en bomen rondom je stad

    Op de app is het bij een van mijn buren een flink oerwoud: Op de PC zie je dit niet.
  4. BeunTeun

    Handelaar verheven goederen handelaar

    Als de spelers in je BS verschillende T7-bonusgoederen hebben is het een kwestie van eerst je eigen voorraad opbouwen en dan even een uurtje onderling uitwisselen. Klik-klik-klik, zo ging dat bij ons heel vlot, zeker als je 3× handelaren hebt. Hopelijk kan dit straks met T8 net zo.
  5. BeunTeun

    Feedback het mistige bos-evenement

    Dank, Yulia. Net zo mooi als altijd. Waarom 60 kp kopen als je nog 600+ kp in je inventaris hebt? - [Hollandse huisvader, enzovoort]
  6. BeunTeun

    Feedback het mistige bos-evenement

    Hmmm. Volgens Elvengems (en de vertaling van Bor.dW) dien je 60 kennispunten (kp) te kopen om voorbij opdracht 45 te komen. Die kp worden steeds duurder en ik heb er niets aan. Gewoon zonde om die in een oud wonder te stoppen.
  7. BeunTeun

    Feedback spelupdate 1.139

    Eigenlijk de aankondiging omtrent 30 september: On- en offline status in je broederschap Leuk om dit op de PC zo gemakkelijk te zien, maar ze zijn wel subtiel, die kleine bolletjes. Op de app (nog?) niet beschikbaar.
  8. BeunTeun

    Maansteenbibliotheek verkopen?

    Wel plaatsen en dan uppen is beter. Heb ik ook gedaan. Even doorsparen met die KR. (Kon. Restauratiespreuken; RR=Engels) en dan heb je er genoeg. Kom je in een volgend hoofdstuk dan heb je weer 24 KR. spreuken nodig. Als je in het toernooi 4, 6, 8, 9, ... kistjes haalt krijg je een KR. Waarbij 6...
  9. BeunTeun

    knop filter 2+ster handel

    Dank; dit bevestigt mijn opvattingen. Basisschool neem ik aan. Laten we over de kwaliteit van het hedendaagde BO geen discussie beginnen. Op de lagere school hoefde ik nooit op te letten en al helemaal niet bij rekenen. Later kwamen de [grafische] rekenmachines en die getallen rolden bij mij...
  10. BeunTeun

    knop filter 2+ster handel

    Nou, hier zeg je wat. Cross-tier handel spreekt mij ook niet aan en dit wordt door vele BS-en verafschuwt, waaronder de onze. Ook in mijn regio blijft dat soort handel van de buren heel lang staan, dus populair is het nergens. Met fabrieken voor alle tiers heeft eenieder een beter...
  11. BeunTeun

    Feedback: Toernooiaanpassingen

    Tot zover lijkt het mij juist een flink wat evenwichtiger systeem. Daar bij het voordeel dat, als je een weekje niet (zo veel) kunt, je geen grote achterstand oploopt. Alleen je kp-balk loopt onverwachter vol; wel op het goede tijdstip starten om een halve kp te besparen. Tja, daar gaat mijn...
  12. BeunTeun

    BSA

    Ben het helemaal met je eens. Sommige ervaren spelers hadden al het vermoeden dat er een BSA zou komen ca. 9 dagen na het evenement. Zie: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/heeft-iemand-de-vragen-van-het-nieuw-bsa.9913/ Moet je maar net die discussie tegenkomen hier op het forum. Ben...
  13. BeunTeun

    knop filter 2+ster handel

    Waarschijnlijk bedoel je de aanpassing ruilverhouding T1: T2: T3. In 2019 was die 1: 4 :16; In 2021 is die 1: 1,5: 2,25. Net een berekening gemaakt en daarbij kom ik uit op 1: 1,36: 1,86 als je eind H18 bent. De berekening (hoeveel tegeltjes voor 1 stuks T1\T2\T3) hangt STERK af van je aannames...
  14. BeunTeun

    Maansteen bibliotheek set

    Yep. Even schrikken, maar dan heb je ook wat. Ook mij is zo gelukt, want die toren is niet mijn ding.
  15. BeunTeun

    ×broederschapsavonturen

    Bedankt, Skillpowers. Overigens wordt deze discussie vooral in een ander topic (thread/ draad) gevoerd: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/heeft-iemand-de-vragen-van-het-nieuw-bsa.9913/#post-106751
  16. BeunTeun

    Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Bedankt voor de bevestiging van de zinrijkheid, maar ik wacht tot voorbij het BSA. (De truc was bekend, toch leuk om hem te melden.)
  17. BeunTeun

    Feedback wijzigingen 30 september 2021

    Je blijft grappig, Rodeon. Uiteraard was het bij jou bekend, maar een ander stelde de vraag. Daarop gaven Albert en ik een antwoord, met een plaatje erbij. De vragensteller was tevreden. Iemand anders opperde dat de toelichting niet helder was -kan gebeuren-, vandaar dat ik hetzelfde herhaal...
  18. BeunTeun

    knop filter 2+ster handel

    [zwijg]
  19. BeunTeun

    Feedback wijzigingen 30 september 2021

    Ha ha ha :D , de beste 1 april grap van dit jaar. 't Was alleen 1 oktober. Voor de vragensteller (Tinkerbells) was mijn antwoord duidelijk genoeg, zeker in combinatie met die van Albert. Tja, als je al moeite hebt met iets eenvoudigs als dit, dan zal ik het nog een keer uitleggen. Ik roep...
  20. BeunTeun

    waarom is het zo moeilijk je account of een wereld te verwijderen

    Deze vraag is onlangs ook al gesteld. Zie https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/hoe-verwijder-ik-mijn-account.9841/#post-106071 Daarbij hoort dit plaatje met een overzicht. (Werkt alleen op PC.) Maar je mag ook bij ons BS komen hoor. Geen hoge eisen, wel dagelijks actief.
Bovenaan