• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

bosjes en bomen rondom je stad

Wat vinden jullie van de bosjes, bomen rondom je stad op de nog vrij te spelen plekken? Vanmorgen opeens verschenen
Ik vind het erg rommelig staan en bovendien is het bos rondom in herfstkleuren en die nieuwe boompjes en bosjes niet.
Ben benieuwd wat jullie vinden :)
 
Dat gebeurt ook in een browser versie.
Heb soms een ruïne naast mijn stad staan die ook weer verdwijnt.
Maar ik geef er niets om.
Die bomen en ruïnes waren er het eerst en ik jat alleen maar meer grond van hen dus mogen ze komen en gaan ;-)
 
Op de app is het bij een van mijn buren een flink oerwoud:
WildGroei Screenshot_20211113.png

Op de PC zie je dit niet.
 
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als de niet gekochte ruimte vergeven is van bomen en ruïnes.
Helemaal als de aanschaf van een nieuwe uitbreiding gewoon iets van een 15 seconden kost waarin dat gebied dan vrij wordt gemaakt.
Dat geeft net weer iets meer betekenis aan het spel als je iets doet.
 
Het is op de app inderdaad een woeste jungle geworden. Met een overgang van grasland naar het herfstbos op de rand van de kaart. Helemaal natuurlijk komt het niet over, en dat is het dus ook pertinent niet. Elvenar zelf heeft zich gewapend tegen mijn groeiende bezetting van het land met een woest regenwoud. Dat moet het zijn!

Maar ik beschik sinds kort over Orcs. Die maak ik wijs dat als we het regenwoud kappen, er veel lekkere paddenstoelen zullen gaan groeien. Het zal snel klaar zijn met dat regenwoud.
 
Ik vind het rommelig ogen en het lijkt dan ook net alsof je minder land uit te breiden hebt. van mij mag het weg of meer in de totale omgeving laten aansluiten.
 
Inmiddels bedreigt een huiveringwekkende winterkou vanuit omliggende gebieden de woeste jungle. Zelfs mijn Orcs vinden het te koud om het regenwoud te gaan kappen. Ik vrees dat we er nog wel even aan vast zitten...
 
Op Beta heb ik er ook af en toe last van maar dan gebruik ik de anti onkruid methode.
Wegbranden die handel en dan hebben zelfs je orks het bloed heet.
 
Bovenaan