• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Frie

    Torenklimmer gezocht

    Kan je minstens elke week bij de tweede baas (labo) raken en 1 maal per maand in de top,? Van de week goud gehaald in de toren en dat smaakt naar meer. Heb je graag elke week die blauwdruk (10 kistjes) speel je graag BSA, laatste bsa op 5de plaats geëindigd. Dan ben je van harte welkom bij de...
  2. Frie

    Online of niet

    Je kan nu zien of er iemand online is door dat groen rond puntje onder je avatar, maar waarom hebben ze geen opvallendere kleur gekozen, ik moet mijn ogen pijn doe om ze te zien en dan vergis ik me nog. Dit is voor mij althans compleet onbruikbaar.
  3. Frie

    Nieuwe leden met elixir als bonus gezocht

    De elvewarriors zoeken nog 2 leden liefst torenklimmers want 1 maal per maand richten we al onze peilen op de toren en proberen we allemaal de top te bereiken. De andere weken is het vrij maar halen we toch makkelijk zilver. We bieden een gezellige bs met hulp en raad indien nodig. Elke week 10...
  4. Frie

    Elvewarriors zoekt een torenklimmer

    Sinds kort is er 1 plaatsje vrij in onze bs. Graag willen we naast de 10 kistjes die we elke week halen nu ook hoger raken in de toren. Dus zoeken we torenklimmers. Wat krijg je, elke week 10 kistjes, weinig regels, bij toernooi een minimum van 600 punten en bijna elke dag handje drukken. Hulp...
  5. Frie

    10 Kistjes voor het eerst

    Wil toch even melden, de Elvewarriors voor het eerst 10 kistjes. We zijn niet zo'n grote groep en hebben nog veel kleintjes. maar ze doen ontzettend hun best en zo met maar 17 actieve leden waarvan de helft nog echt moeten groeien 10 kistjes binnen gehaald. Proficiat aan alle leden van mijn...
  6. Frie

    De elvewarriors zoekt actieve spelers

    Er is nog plaats in onze groep voor actieve spelers. Mensen met bonus staal, hout en elixir gevraagd. Natuurlijk is iedereen die actief is welkom. Wij halen momenteel 5 kistjes en willen er met wat hulp meer halen. Puntenscore maakt niet uit, met wat geduld wordt iedereen groot. De enige...
  7. Frie

    Elvewarriors zoekt magiers

    Hallo, ben een BS aan het opstarten en zoek meer leden, . Ik zoek vooal met bonus staal en hout,. De leden die mogen beginnend zijn en krijgen onmiddelijk bij aankomst de titel van amassador. Lijkt het je wat, joing me vlug; Alleen nog leden nodig, de rest al gevonden
  8. Frie

    Elvenar spelen op tablet

    hallo, ik zit met het idee om een tablet te kopen voor op verplaatsing elvenar te kunnen spelen, zo eentje van ong 20cm scherm. Op mijn android gaat het ook, maar het scherm is me te klein, nu ik zou geen dure willen kopen eentje rond de 100 euro is goed. Gaat dit vlot, heeft er iemand ervaring mee.
  9. Frie

    Zoek BS, actief in toernooien en een gezellige chat

    Ik zoek een BS waar er actief wordt meegespeeld in toenooien, minstens 3 maal per week burenhulp wordt gegeven, Een gezellige chat is een pluspunt. Als tegenprestatie kom en elke dag burenhulp geven, en draag mijn steentje bij bij toernooien. Liefst een BS waar er minstens 15 leden zijn, en...
Bovenaan