• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvewarriors zoekt magiers

Hallo, ben een BS aan het opstarten en zoek meer leden, . Ik zoek vooal met bonus staal en hout,. De leden die mogen beginnend zijn en krijgen onmiddelijk bij aankomst de titel van amassador. Lijkt het je wat, joing me vlug; Alleen nog leden nodig, de rest al gevonden
 
Laatst bewerkt:
Magiers wijs je zelf aan, oftewel zodra iemand lid is, kun jij die magier (of ambassadeur) maken… buiten een BS bestaan magiers niet...
 

DeletedUser2989

Guest
@rodeon, dat klopt natuurlijk wat je zegt, maar ik vermoed dat elke lezer snapt wat Frie bedoelt.
En, het klopt niet in de zin dat ik geen magiers aanwijs, maar leden vraag of ze magier willen worden. Ik heb nog nooit een magier aangewezen.

@Frie, veel succes met het opstarten van een nieuwe BS. Uit ervaring weet ik dat als je een actieve, bloeiende BS wilt oprichten en opbouwen, dat dat een klus is die veel tijd en geduld vraagt.
 
Ik veronderstel dat elke lezer ook begreep wat ik bedoelde, alleen de Aartsmagiër kan iemand bevorderen tot magiër, dus in die zin wijst hij/zij ze aan... en dat dit na overleg zal zijn, lijkt me evident.... verder ga ik nooit uit van wat iemand misschien bedoelt, maar wat hij/zij schrijft… een gesprek voeren en daarbij reageren op basis van wat je denkt dat de ander wellicht bedoelt (dus dat zelf in te vullen i.p.v. te vragen) is gedoemd te mislukken.
 
Bovenaan