• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar spelen op tablet

hallo, ik zit met het idee om een tablet te kopen voor op verplaatsing elvenar te kunnen spelen, zo eentje van ong 20cm scherm. Op mijn android gaat het ook, maar het scherm is me te klein, nu ik zou geen dure willen kopen eentje rond de 100 euro is goed. Gaat dit vlot, heeft er iemand ervaring mee.
 

DeletedUser4585

Guest
Heb zelf een S5e en daar speelt het super op, ideaal om snel BH te geven. Heb echter geen idee hoe de snelheid (CPU/GPU) van die S5e (wat natuurlijk een top model is) te vergelijken is met modellen van rond de €100,-.

Probeer wel een model met zoveel mogelijk geheugen te krijgen want dat heeft altijd invloed op Elvenar (net als bij de PC versie). Vergelijk hoeveel geheugen je telefoon heeft en hoe soepel (of niet) je Elvenar vind spelen daarop ?

Mogelijk kan je bij MediaMarkt of een andere winkel een paar modellen proberen, je hoeft tenslotte in het begin niet in te loggen om Elvenar te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Over het algemeen is een apparaat van rond de 100 euro onvoldoende om Elvenar op te spelen, zeker als je in een ver stadium in Elvenar zit. Dat is wel ook volledig afhankelijk van wat je nog meer met het apparaat doet.
 

DeletedUser2665

Guest
Heb zelf een S5e en daar speelt het super op, ideaal om snel BH te geven.

Ik heb ook een SE5. Geweldige tablet en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, maar niet in genoemde prijsklasse. Ik vrees dat DonFrank gelijk heeft en je met €100 niet toekomt voor een tablet waar het goed op functioneert.
 
Ik speel op een (inmiddels alweer) 6 jaar oude Asus notebook en heb er daar voor gekozen om via een browser te spelen, want de app gaf teveel performance issues... dat draait prima, maar ik kan niet beide werelden in 2 tabbladen naast elkaar openzetten (zoals ik dat op mijn pc wel kan!). In de huidige wereld moet je toch echt denken aan een budget van boven de 150... Tip: koop in elk geval GEEN HP-tablet, want die legt namelijk over het OS ook nog eens zijn eigen gebruikerslaag, waardoor de helft van je geheugen al 'gereserveerd' staat!
 

DeletedUser2665

Guest
Ik speel op een (inmiddels alweer) 6 jaar oude Asus notebook en heb er daar voor gekozen om via een browser te spelen, want de app gaf teveel performance issues... dat draait prima, maar ik kan niet beide werelden in 2 tabbladen naast elkaar openzetten (zoals ik dat op mijn pc wel kan!). In de huidige wereld moet je toch echt denken aan een budget van boven de 150... Tip: koop in elk geval GEEN HP-tablet, want die legt namelijk over het OS ook nog eens zijn eigen gebruikerslaag, waardoor de helft van je geheugen al 'gereserveerd' staat!
HP is vrij berucht om hun geheugenverslindende "extra's". Ook op laptops en pc's.
 
Bovenaan