• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. de grote leegte

    Vorige zomer heb ik hier al een keer gevraagd hoe het zit met lege plekken opvullen. Ik had toen 36 lege plaatsen in mijn wereldkaart. Terwijl in het lege stuk van de wereldkaart toch verschillende spelers helemaal geisoleerd staan zonder buren. Inmiddels is het aantal lege plaatsen op mijn...
  2. manifestaties maken

    Ik heb in Wyniandor mijn fabrieken opgewerkt tot level 24 zodat ze ook voor de elementaren kunnen werken. Ik heb het portaal en kanalen. In de uitleg in zowel wiki als elvengems staat dat ik manifestaties moet maken om verder te kunnen komen. In de voortgangsboom loop ik daar inmiddels op vast...
  3. Geen bug goddelijke zaden

    Volgens de voorraad heb ik 12817 goddelijke zaden. Maar als ik in de boom probeer op te waarderen en daarvoor 10000 goddelijke zaden nodig heb, krijg ik die in het rood en wanneer ik dan daar klik , heb ik er maar 7601. Ra ra hoe kan dit?
  4. de grote leegte

    In Wyniandor speel ik aan de rand van de volle kaart lijkt het. Aan mijn rechterkant zijn inmiddels 33 lege provincies verkend. Die leveren wel steeds geld op maar daarvan krijg ik geen burenhulp en kan ik geen burenhulp geven. Tussen heel veel lege plaatsen zie ik daar ook nog wat verdwaalde...
  5. Opgelost [ONYX-34647] tekstvak gekrompen

    na de laatste update blijkt in het beginscherm het tekst vak waarin steeds een wisselende spreuk staat, te zijn gekrompen. Nu past niet meer de hele tekst in dat vakje. Omdat dit steeds dezelfde spreuken zijn weet je toch wel wat er staan maar het ziet er een beetje vreemd uit als een woord...
  6. vraagje

    omdat een paar leden van onze broederschap al even niets van zich hebben laten horen ging ik eens kijken in Elvenstats. Daar viel mij op dat ik nog helemaal geen munten geproduceerd zou hebben. Maar mijn huizen draaien iedere dag volop geld. Zo veel zelfs dat ik regelmatig bij de handelaar geld...
  7. vermisd

    In onze BS is de aartsmagier al een paar weken afwezig. We kunnen wel een bericht sturen maar krijgen geen reactie. In de groepschat komt evenmin een reactie. Hoe kunnen we dan te weten komen of er iets ernstigs aan de hand is in deze toch wel vreemde tijden of hoe kunnen we vervanging regelen...
Bovenaan