• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

manifestaties maken

Ik heb in Wyniandor mijn fabrieken opgewerkt tot level 24 zodat ze ook voor de elementaren kunnen werken. Ik heb het portaal en kanalen. In de uitleg in zowel wiki als elvengems staat dat ik manifestaties moet maken om verder te kunnen komen. In de voortgangsboom loop ik daar inmiddels op vast. Maar nergens kan ik vinden hoe of waar ik die manifestaties kan maken. Wel dat er verschillende zijn voor vuur water lucht en aarde maar hoe je daar aan kunt komen, kan ik nergens vinden. Wie kan mij hierbij helpen?
 
Ik heb in Wyniandor mijn fabrieken opgewerkt tot level 24 zodat ze ook voor de elementaren kunnen werken. Ik heb het portaal en kanalen.
Zoals bij elke gast die je stad bezoekt, zijn er een aantal hoofdstuk gerelateerde gebouwen die je moet neerzetten om aan alle opdrachten te kunnen voldoen. Deze vind je - zoals Pebble beschreef - in Gebouwen > tabblad Nederzetting
 
Bovenaan