• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. de grote leegte

    Vorige zomer heb ik hier al een keer gevraagd hoe het zit met lege plekken opvullen. Ik had toen 36 lege plaatsen in mijn wereldkaart. Terwijl in het lege stuk van de wereldkaart toch verschillende spelers helemaal geisoleerd staan zonder buren. Inmiddels is het aantal lege plaatsen op mijn...
  2. manifestaties maken

    Bedankt Pebbie en Rodeon
  3. manifestaties maken

    Ik heb in Wyniandor mijn fabrieken opgewerkt tot level 24 zodat ze ook voor de elementaren kunnen werken. Ik heb het portaal en kanalen. In de uitleg in zowel wiki als elvengems staat dat ik manifestaties moet maken om verder te kunnen komen. In de voortgangsboom loop ik daar inmiddels op vast...
  4. Geen bug goddelijke zaden

    al uitgevogeld. Ik haal goddelijke zaden en elfenboomsap door elkaar. Maar zit nog wel met de vraag waar wordt elfenboomsap bewaard zodat ik kan zien hoeveel ik te kort heb. Nu moet ik in de boom bij wat ik uit wil breiden klikken op de rode cijfers om te zien hoeveel ik die te kort kom. Is daar...
  5. teleporteren gebouw

    ik vind teleporteren soms gemakkelijk om even ruimte te maken om anders in te delen en dan kun je daarna weer terug zetten wat even opzij gezet was.
  6. Geen bug goddelijke zaden

    in Winyandor,dat had ik er beter meteen bij kunnen zetten.
  7. Geen bug goddelijke zaden

    Volgens de voorraad heb ik 12817 goddelijke zaden. Maar als ik in de boom probeer op te waarderen en daarvoor 10000 goddelijke zaden nodig heb, krijg ik die in het rood en wanneer ik dan daar klik , heb ik er maar 7601. Ra ra hoe kan dit?
  8. Halflingen

    Gelukt. Wat een opluchting dat ik geen last meer heb van Philomena. Bedankt voor het meedenken
  9. Halflingen

    Ik heb3 wapenkamers van level 23 die elke 12 uur ieder 360 orks produceren. Dan zou ik al dagen geleden genoeg ork moeten hebben maar de teller staat nog steeds op 0/1000 en daardoor weet ik het niet meer.
  10. Halflingen

    je hebt helemaal gelijk wat betreft de wapenkamer maar dan nog blijft mijn teller op nul staan terwijl mijn wapenkamers continu productie draaien. En daardoor blijft mijn vraag hoe ik die teller op 1000 stuks kan krijgen en waar of hoe ik die af moet leveren?
  11. Halflingen

    En op de vraag van mcdg is misschien wel een gemakkelijker antwoord. De druivenboerderij vind je onder cultuur en niet bij de gebouwen.
  12. Halflingen

    Ik kreeg in het halflingenhoofdstuk de opdracht 1000 orks te leveren maar waar haal ik die vandaan. In de wapenkamer maak ik ork krijgers en ork strategen en in mijn voorraad heb ik inmiddels ruim 470k orks maar hoeveel ork krijgers of ork strategen ik maak de teller bij die opdracht blijft op...
  13. de grote leegte

    Hopelijk komen Karel en Joost met een oplossing voor aanstaande maandag. Oeps dat is weer een ander probleem want niemand weet hoe het logaritme werkt wat bepaald wie wanneer verhuisd wordt.
  14. de grote leegte

    En zijn/haar buurman/vrouw MaXXeLvN zou ook mee kunnen verhuizen want bij mij is daar ruimte genoeg voor en past ook iedere grondstof.
  15. de grote leegte

    Als ik kijk naar de wereld van Yurei die in het lege gebied ligt, die zou wat betreft rondom liggende grondstoffen precies passen onder de wereld van Sylvana321 in mijn verkende provincies. Dan is er weer een mijntje bij mij weg en alle grondstoffen liggen precies zoals nu. Dus waarom zou dat...
  16. de grote leegte

    Nu nog maar tien velletjes met buren hulp terwijl dat er een tijd geleden nog 36 waren dus je snapt dat ik weer graag buren wil. En die tien velletjes zijn niet allemaal gevuld met tien mensen die een gouden handje geven maar wel burenhulp gaven.
  17. de grote leegte

    bij mij is het zo dat ik links een volle kaart heb maar als ik rechts ga, krijg ik mijntjes en in mijn verkende provincies zie je dat terug want alle 33 mijntjes liggen aan de rechterkant.
  18. de grote leegte

    CrazyWizzard als een speler helemaal los staat en geen buren heeft dan moet die volgens mij toch gemakkelijk te verplaatsen zijn of denk ik dan te simpel?
  19. de grote leegte

    In Wyniandor speel ik aan de rand van de volle kaart lijkt het. Aan mijn rechterkant zijn inmiddels 33 lege provincies verkend. Die leveren wel steeds geld op maar daarvan krijg ik geen burenhulp en kan ik geen burenhulp geven. Tussen heel veel lege plaatsen zie ik daar ook nog wat verdwaalde...
  20. BSA

    Eindelijk een duidelijk antwoord. Deze vraag circuleert al langer rond maar niemand wist meer dan dat ze het ergens hadden gelezen bij een andere BS maar waar die het vandaan gehaald hadden , bleef onduidelijk.
Bovenaan