• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. loki65

    Help mijn fort terug te zetten

    Kunnen jullie mijn Fort van wraak terug zette, heb die per ongeluk mee verkocht na dat ik een toren van duisternis heb verkocht na niet meer werken. Ik zou liever mijn dia's aan iets anders besteden.
  2. loki65

    Eenhoorn zoekt 4 Eenhoorns of kleine BS

    We zijn een BS die rustige maar gedreven spelen, elkaar helpen, op een respect volle manier communiceren met elkaar......... Wie zien we graag komen? Zie hierboven, maar ook onze beperkte afspraken nakomen. Wie zich er niet aanhoud, mag een wip verwachten. Wat bieden de Eenhoorn? Hulp waar...
  3. loki65

    Ruimte voor drie spelers of kleine BS

    Wij zijn een BS die actief is met beperkte regels, toch is het voor ons belangrijk om ze te respecteren. Wij halen onze 10 kistjes vlot, de toren is vrijblijvend, maar daar wordt flink in geklommen. Vind je het tijd om door te groeien, of is jullie bs te klein? Kijk even wat wij vragen en...
  4. loki65

    BSA online invullen bij https://idavis-elvenar.com/index.html als BS

    Eerst en vooral is het handig om voor jezelf het bsa in te vullen via https://idavis-elvenar.com/index.html. Wat nog handiger zou zijn is dat we dit als BS zouden kunnen gebruiken. Geen externe sheets meer, of je nu een pad, smartphone ..... iedereen kan het daar invullen. De aarts of een mede...
  5. loki65

    He welkom bij de Eenhoorn

    Wij hebben ruimte voor een BS van 4 spelers of vier vrije spelers, of vier spelers die willen veranderen...... ;) Wat bieden wij? De toren, minimum 10 kistjes, de treinen, een gezellige chat als je zin hebt.......... en een vaste kern die al lang spelen, en je zo goed kunnen helpen. De hulp...
  6. loki65

    Bannen bij ongepast gedrag/scheldpartijen binnen

    Een tijdje geleden hebben wij een lid ontslagen, omdat meeliften binnen onze bs niet gewaardeerd wordt. Het lid is daar via mail, verschillende keren over aangesproken. Na het ontslag heeft ze gereageerd op de mail met woorden die ik liever niet herhaal. Nu heb ik dit gemeld bij de support...
  7. loki65

    Wie weet waar de Calama karaf staat

    Iemand enig idee waar je Calma's karaf kan maken? Zelf ben ik nog niet zover, maar een lid kan het niet vinden. Hulpkreet naar de top, huuuuulp. Is er iemand al zover? groetjes Loki ;)
  8. loki65

    Eenhoorn heeft gouden plaatsjes vrij

    He, ben jij op zoek naar een andere BS of ben jij klaar om verder door te groeien met meer uitdagingen? Wel dan ben je bij de Eenhoorn op de juiste plaats. Wat wij vragen van onze broeders/zusters kan je lezen in ons overzicht. Wat we bieden ook, maar dit is een klein stukje. Onze BS bestaat...
  9. loki65

    Opgelost [ONYX-39931] Handelaar zijn waarden staan niet goed

    Als je kijkt naar vraag en aanbod zijn de sterren niet juist weergegeven. Voor de aanbieder is dit nadelig, je aanbod blijft staan.
  10. loki65

    Geen bug kan niet naar het toernooi

    Als ik naar het toernooi wil gaan loopt het spel vast. De balk loopt drie kwart vol, maar geen % en stopt. Ik heb al veel herstart, telkens het zelfde. Niet handig als je een taak hebt waarbij je toernooien moet doen.
  11. loki65

    De Eenhoorn heeft drie plaatsjes vrij

    Wij zijn een bs die graag elkaar helpen, maar iedereen speelt zijn eigen spel. Wij halen wekelijks onze 10 kistjes, en de toren is vrijblijvend. Bekijk onze waarden, en zin? schrijf naar magieers. Dan kan jij ons versterken en wij jou laten groeien. Waar we een gloeiende hekel aan hebben zijn...
  12. loki65

    event

    Heeft iemand de vragen van het komende event? Of heb ik er naast gekeken. Alvast bedankt.
  13. loki65

    Eén gouden plaatsje vrij

    Wij zijn een fijne BS die elkaar graag helpen. Dat ene plaatsje zouden we dan ook graag geven aan een speler, die zich kan vinden in wat we bieden en in wat we vragen. Die iemand mag niet mini zijn omdat wij ons niet alles meer kunnen herinneren van in het begin. Laat maar van je horen. Loki ;)
  14. loki65

    Tovenarij

    Weet iemand er al meer van, staat nieuw bij de inventaries. :)
  15. loki65

    BSA

    de vraag komt uit onze bs, wanneer start het BSA? ;) :)
  16. loki65

    Er komt een plaatsje vrij

    Er komt een plaats vrij vanaf maandag 11 oktober, en een actief lid zou welkom. Lees onze beschrijving van de "Eenhoorn" en stuur een mail naar de aarts-magieer(s). Naar rang wordt bij ons niet gekeken. 'K zou zeggen, mailen maar!!!!! ;) ;)
  17. loki65

    heeft iemand de vragen van het nieuw BSA

    Heeft iemand de vragen van het nieuwe BSA of is het juist hetzelfde als hiervoor?
  18. loki65

    Eenhoorn heeft één plaats

    In onze broederschap"Eenhoorn" is één plaatje vrij, en een actief lid met bonus zijde heeft voorrang. Lees wat voor ons belangrijk is, kan jij je hierin vinden stuur dan een berichtje naar de Aarts of één van de magieers. ;)
  19. loki65

    Plaats vrij

    op de juiste plaats gezet;-)
  20. loki65

    urunium

    Urunium is een grondstof die enkel te verkrijgen is in ons geavanceerd handsgebouw, dus schaars. waarom niet de keuze geven in cultuur gebouwen enz om te kiezen tussen goddelijke zaden en urunium? Of bij de kistjes via BH?
Bovenaan