• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Buizerd

    Feedback spelupdate 1.144

    Dit is inderdaad zooooo verwarrend. Graag terug naar SI. Daar zijn we allemaal in ons dagelijks leven aan gewend.
  2. Buizerd

    Feedback spelupdate 1.141

    Die ctrl + shift + pijltje links of rechts zijn een zeer welkome aanvulling!
  3. Buizerd

    lege landkaart, veel actieve buren weg

    Ik ben ook verplaatst en daar heel blij mee. Ik had een enorm kraterveld te noorden van mijn stad en nu heb opeens wel 5 x zoveel burenhulp elke dag.
  4. Buizerd

    Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

    Speciale korting voor jou :p
  5. Buizerd

    toverspreukfragmenten

    Als je elke week 1-2 keer de toren opgaat, kom je vanzelf om in de toverspreukfragmenten. Al kan het opruimen van je inventaris zo af en toe wel helpen om de boel daar nog een beetje overzichtelijk te houden.
  6. Buizerd

    cultuurwinst voor beginnende spelers

    Firun, goed bezig. Ik reken altijd alles terug naar wat het per m2 oplevert. Bevolking, mana, zaden, cultuur, enz. Dat is de enige manier om zo efficiënt mogelijk de beperkte ruimte te gebruiken.
  7. Buizerd

    Een ideetje voor een gebouwbonus.

    Dat laatste snap ik wel :)
  8. Buizerd

    Vuurtoren van goed buurmanschap

    Daarom het idee om de keuzemogelijkheid in te bouwen. Ik ben voortdurend munten aan het lozen door KP's te kopen en voorraden door troepen te trainen. Dat heeft met 350 of meer setjes niet heel veel urgentie, maar ik moet die voorraden toch ergens kwijt. Ik zit nu opeens sinds lange tijd weer...
  9. Buizerd

    Optie niet bonus goederen uit zetten.

    Ik zet ze altijd aan met toetsen. 1 of 2 voor gewoon en 3 of 4 voor spiri. Vergis me nooit. Vervelend wordt het met gastrassen waar 1, 2, 3, 4 voor heel anderen tijden staan. Van 15 minuten tot 24 uur. Geen idee wat daar de logica of de gedachte achter is.
  10. Buizerd

    Vuurtoren van goed buurmanschap

    De vuurtoren doet 2 dingen: 1. betoverend geschenk (spreuk) verhogen 2. verhogen van productie van een mana gebouw waarop burenhulp gegeven is. Ik heb dat tweede nu een tijdje bijgehouden. Doordat het huidige BH systeem altijd het gebouw met de meeste cultuur aangeeft, wordt er nooit op een...
  11. Buizerd

    Een ideetje voor een gebouwbonus.

    Ik vind dat wel een top idee. Ik vergeet diervoeding altijd. Gooi het al niet meer op de vuurfeniks en zet trouwens ook geen vechtversterkers meer neer. Anders kom ik nooit van mijn troepen af. Desondanks blijven die toenemen, terwijl ik wekelijks 20 provincies 3-4 keer doe in toernooi en 2 x...
  12. Buizerd

    5 uurs booster

    Dat ben ik zelf, maar daar werken ze helaas ook niet :p
  13. Buizerd

    5 uurs booster

    Als Elf (dat zou niet uit moeten maken), heb ik niet direct last van wel of geen time boosters kunnen maken. Ze vallen meerdere malen per week uit de toren en ik weet niet zo goed waar ik ze kwijt zou moeten raken.
  14. Buizerd

    Feedback wintermagie 2020

    Voor velen van ons die het geluk hebben nog te kunnen werken in lockdown niet, omdat we wel wat anders te doen hebben. Maar de theorie van de spelmakers is dat als speler meer tijd aan het spel besteden ze ook meer diamanten kopen. Blijkbaar hebben ze aan de achterkantl gezien dat vooral...
  15. Buizerd

    Feedback spelupdate 1.119

    Ik wacht nog wel ff. Als microsoft mij bij de unhappy few wil indelen is dat best. Ik ga ondertussen heel happy door met mijn leven :)
  16. Buizerd

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Dat laatste is inderdaad wel de crux. Dit spel vraag geduld, veel geduld. Niet alleen omdat dingen steeds langer duren, maar ook omdat het door de hoofdstukken heen steeds verandert en je je stad moet aanpassen. Ander punt is dat toen ik instapte was er geen toren was en geen BSA. Je bouwde je...
  17. Buizerd

    Feedback spelupdate 1.118

    Hmmm, ja, hier heb je wel een punt. 1 per week schiet niet op. In de praktijk halen we nu met de nieuwe toernooiopzet vrijwel elke week de 10 kistjes ipv om de week dus dat zit wel snor :-)
  18. Buizerd

    Feedback spelupdate 1.118

    O ja, oeps, Dank je :-) Nou, dat Orakel van geluk is voor het eerst in 3 hoofdstukken wel een wonder om te overwegen. Restauratiespreuken wordt langzaam wel een ding als je heel veel event prijstgebouwen hebt staan. De uitbreidingen zijn de laatste 2 hoofdstukken waardeloos, maar die gebouwen...
  19. Buizerd

    Basis goederen

    Als iemand iets niet snapt kun je hem/haar verwijten dat hij/zij het niet snapt, maar daar kan diegene niks mee, want snapte het al niet. Dat vind ik niet constructief. Je kunt dan beter het uitleggen en suggesties voor verbeteringen doen in de hoop dat diegene het wel gaat snappen. Jou bijdrage...
  20. Buizerd

    Basis goederen

    Worron, dat is een weinig constructieve reactie. (om maar in de sfeer van een bouwspel te blijven). Wat gevraagd wordt staat vast. De kunst van dit spel ik om je stad aan te passen zodat je genoeg produceert en voorraad aanlegt. Dan heb je het gewoon. Of bedoel je met handelshuis de markt...
Bovenaan