• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Decemberdagen 25 en 26 | Afgelopen

    ik doe mee en fijne feestdagen
  2. Geen bug burenhulp op de Iphone

    Waarschijnlijk niet alleen de oudere toestellen, maar waarschijnlijk ook het geheugen. Als je een ouder toestel heb met meer geheugen, kan je waarschijnlijk nog wel alles doen. Hoop voor een ieder die deze topic leest, nu ongeveer weet waar het aan ligt.
  3. Geen bug burenhulp op de Iphone

    Had hiervoor een iphone 6 met 16gb, nu een iphone 7 met 32 gb, het probleem is bij mij hierdoor opglost. Kan weer burenhulp verlenen en alles wat ik hiervoor niet meer kon doen.
  4. Geen bug burenhulp op de Iphone

    Bij mij is het inmiddels opgelost, ik heb sinds kort een andere iphone met meer geheugen, denk dat het daar aan gelegen heeft. Elvenar neemt heel veel geheugen in beslag. Misschien is dit bij jou ook aan de orde Giros, bij zowel je iphone als de Ipad. Misschien ook een optie om eventueel andere...
  5. Geen bug burenhulp op de Iphone

    de laatste update is van 8 april, hiervoor had ik ook al het probleem en aangemeld hier. Maar blijf het probleem houden
  6. Geen bug burenhulp op de Iphone

    Ik speel regelmatig Elvenar op de I phone, nu is het zo dat als ik bij 1 buur burenhulp heb gegeven, en ik wil de volgende doen, het spel helemaal op nieuw opstart. Dit is dus geen doen en heel vervelend. Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen om het op te lossen. Heb deze melding al eerder...
  7. Doorgegeven burenhulp via notificaties

    Kan sinds vanmorgen geen burenhulp meer verlenen op mijn I phone, zodra ik daar op klik vlieg ik er uit
  8. rain1996

    Hallo ik ben rain1996
  9. Dropdown menu voor niet verplichte opdrachten

    Is een super idee, scheelt inderdaad een hoop geklik en tijd
  10. BS Clan Graigh na Dun

    Wij zijn op zoek naar nieuwe actieve leden, of je nu net begint of al een tijd het spel speelt maakt niet uit. Het enige wat wij verlangen is dat je minimaal 4 of 5 dagen burenhulp geeft, actief ben met evenementen en tournooien. groetjes rain1996
Bovenaan