• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Doorgegeven burenhulp via notificaties

Heb sinds gisteren last van het feit dat ik steeds uit het spel vlieg als ik burenhulp via de notificaties op de gsm wil doen, voorheen deed dat het prima! Nog iemand daar last van?
 

DeletedUser3139

Guest
Heb ik ook last van, zodra ik op notificaties klik op de iphone app dan crasht de app, via de bs icoon kan ik wel burenhulp geven aan me eigen bs
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zou je het bugrapport in willen vullen? Dan kunnen we de fout doorgeven aan de ontwikkelaars.

Kijk ook even of er niet toevallig een update beschikbaar is in de Play Store of App Store.
 

DeletedUser3139

Guest
Zou je het bugrapport in willen vullen? Dan kunnen we de fout doorgeven aan de ontwikkelaars.

Kijk ook even of er niet toevallig een update beschikbaar is in de Play Store of App Store.

Ik heb een bericht gestuurd naar support en daar is het al langer bekend, zie onderstaande antwoord.

ModEdit:
13. Discussiëren over bans en support tickets


  • Het is ten strengste verboden om individuele strafmaatregelen of de inhoud van support tickets op het forum te bespreken. Dergelijke topics zullen worden verwijderd en er kunnen sancties op volgen.
https://nl.forum.elvenar.com/index.php?pages/forumregels/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan