• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug burenhulp op de Iphone

Ik speel regelmatig Elvenar op de I phone, nu is het zo dat als ik bij 1 buur burenhulp heb gegeven, en ik wil de volgende doen, het spel helemaal op nieuw opstart. Dit is dus geen doen en heel vervelend.
Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen om het op te lossen. Heb deze melding al eerder gemaakt, maar er is niets mee gedaan.
groetjes rain196
 

DeletedUser

Guest
Ik speel regelmatig Elvenar op de I phone, nu is het zo dat als ik bij 1 buur burenhulp heb gegeven, en ik wil de volgende doen, het spel helemaal op nieuw opstart. Dit is dus geen doen en heel vervelend.
Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen om het op te lossen. Heb deze melding al eerder gemaakt, maar er is niets mee gedaan.
groetjes rain196

Heb je al gecontroleerd of je de nieuwste update van Elvenar op je Iphone hebt? Ik geef namelijk ook burenhulp via de Iphone, maar nog nooit de problemen gehad die jij beschrijft
 
de laatste update is van 8 april, hiervoor had ik ook al het probleem en aangemeld hier. Maar blijf het probleem houden
 
@rain1996 Bij je eerdere melding is al gevraagd om in je melding het ingevulde sjabloon op te nemen, zodat er meer gegevens bekend zijn over de omstandigheden waarin het probleem optreedt. Dat maakt het voor de ontwikkelaars veel makkelijker om te achterhalen waar het probleem zit en daarna te bepalen hoe (en of) ze het kunnen oplossen.
 

Deleted User - 370874

Guest
Er zijn een paar weken geleden behoorlijk wat problemen met IOS gebruikers geweest.
maar als het goed is zijn deze allemaal opgelost.
  1. Controleer of je de laatste update hebt.
  2. Verwijder de spelbestanden zodat deze weer opnieuw worden gedownload(Ben een android gebruiker dus geen handleiding voor IOS)
  3. Als beide niet werken verwijder dan het spel en download het opnieuw uit de app store.
Hopelijk lost dit je probleem op.
 

DeletedUser2989

Guest
@Rain, lijkt me erg vervelend. Ik heb ook een iphone en heb nog nooit een probleem met het geven van burenhulp gehad. Heb ook weinig verstand van dit soort dingen, maar weet dat burenhulp een vrij fors beroep op het geheugen doet. Zou het daaraan kunnen liggen?
 

DeletedUser3139

Guest
Ik heb het ook, zodra ik op notificaties klik dan crasht de app, dit is zowel op mijn iphone als mijn Ipad.. Het speelt nu al een paar maanden en ik heb er via diverse kanalen melding van gedaan maar is nog steeds niet opgelost.. Er zijn al diverse updates geweest van de app, de laatste keer heb ik via de appstore een melding gedaan en daar werd gezegd dat het niet veel voorkomt en dat ik een melding moet doen bij Innogames suport. Maar dat heb iik een aantal weken daarvoor al gedaan
Ik begin het al op te geven
 
Bij mij is het inmiddels opgelost, ik heb sinds kort een andere iphone met meer geheugen, denk dat het daar aan gelegen heeft. Elvenar neemt heel veel geheugen in beslag. Misschien is dit bij jou ook aan de orde Giros, bij zowel je iphone als de Ipad. Misschien ook een optie om eventueel andere spelletjes van je Iphone en Ipad te wissen, of foto's en filmpjes. Misschien dat het dan gaat lukken.
Veel succes rain1996
 
Bij mij is het inmiddels opgelost, ik heb sinds kort een andere iphone met meer geheugen, denk dat het daar aan gelegen heeft. Elvenar neemt heel veel geheugen in beslag. Misschien is dit bij jou ook aan de orde Giros, bij zowel je iphone als de Ipad. Misschien ook een optie om eventueel andere spelletjes van je Iphone en Ipad te wissen, of foto's en filmpjes. Misschien dat het dan gaat lukken.
Veel succes rain1996

Haal je nu niet opslaggeheugen en werkgeheugen door elkaar?
Werkgeheugen is inderdaad een probleempje en om die reden kan bv niet elke telefoon andere steden bezoeken.

Het aantal apps op de achtergrond kan het geheugen wel negatief beinvloeden.

Het lastige is dat iemand iPhone/iPad zegt en dat hiermee zowel een recente kan worden bedoeld of een oude iphone 1,2,3,4 ect.
Zo heb ik al eens iemand minuten zien doen over het opstarten van een spelletje op een iphone omdat het een wat ouder model betrof terwijl hetzelfde spel veel sneller opstartte op een low spec android phone.
Niet alle iOS updates zijn positief voor de wat oudere modellen.
 

DeletedUser2186

Guest
Inderdaad Rain. Ik had het met mijn groot account ook. Burenhulp geven was onmogelijk geworden op app, waarvoor juist deze heel handig is. Bij kleinere stadjes lijkt het probleem minder. Maar ook nu nog crasht het spel bij het klikken op de tab "notificaties", en met crash bedoel ik dat het spel uit zichzelf sluit. En wie weet ligt het wel aan onze mindere modernere tablets of gsms, omdat ze het niet kunnen reproduceren. En ik veronderstel dat de ontwikkelaars het nieuwste van het nieuwste hebben.
 
Had hiervoor een iphone 6 met 16gb, nu een iphone 7 met 32 gb, het probleem is bij mij hierdoor opglost. Kan weer burenhulp verlenen en alles wat ik hiervoor niet meer kon doen.
 

DeletedUser2186

Guest
Ok, dus het zou echt wel aan de oudere toestellen kunnen liggen. Begin er nu ook langzaamaan weer meer last van te krijgen nu mijn stadje weer groeit.
 
Waarschijnlijk niet alleen de oudere toestellen, maar waarschijnlijk ook het geheugen. Als je een ouder toestel heb met meer geheugen, kan je waarschijnlijk nog wel alles doen.
Hoop voor een ieder die deze topic leest, nu ongeveer weet waar het aan ligt.
 
Bovenaan