1. Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!
    Ontzet Notitie

burenhulp op de Iphone

Discussie in 'Meld een bug' gestart door rain1996, 14. apr 2019 om 10:08.

1. rain1996

rain1996 Lid

Lid geworden:
    7. feb 2018
    Ik speel regelmatig Elvenar op de I phone, nu is het zo dat als ik bij 1 buur burenhulp heb gegeven, en ik wil de volgende doen, het spel helemaal op nieuw opstart. Dit is dus geen doen en heel vervelend.
    Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen om het op te lossen. Heb deze melding al eerder gemaakt, maar er is niets mee gedaan.
    groetjes rain196

2. Didi1

Didi1 Bekend lid

Lid geworden:
    30. nov 2015
    Heb je al gecontroleerd of je de nieuwste update van Elvenar op je Iphone hebt? Ik geef namelijk ook burenhulp via de Iphone, maar nog nooit de problemen gehad die jij beschrijft

3. rain1996

rain1996 Lid

Lid geworden:
    7. feb 2018
    de laatste update is van 8 april, hiervoor had ik ook al het probleem en aangemeld hier. Maar blijf het probleem houden

4. Keimpe14

Keimpe14 Bekend lid

Lid geworden:
    10. okt 2017
    @rain1996 Bij je eerdere melding is al gevraagd om in je melding het ingevulde sjabloon op te nemen, zodat er meer gegevens bekend zijn over de omstandigheden waarin het probleem optreedt. Dat maakt het voor de ontwikkelaars veel makkelijker om te achterhalen waar het probleem zit en daarna te bepalen hoe (en of) ze het kunnen oplossen.

5. Meesterslager

Meesterslager
    Forum Moderator
    Elvenar team

Lid geworden:
    28. okt 2018
    Er zijn een paar weken geleden behoorlijk wat problemen met IOS gebruikers geweest.
    maar als het goed is zijn deze allemaal opgelost.
    1. Controleer of je de laatste update hebt.
    2. Verwijder de spelbestanden zodat deze weer opnieuw worden gedownload(Ben een android gebruiker dus geen handleiding voor IOS)
    3. Als beide niet werken verwijder dan het spel en download het opnieuw uit de app store.
    Hopelijk lost dit je probleem op.

6. Aerwer

Aerwer Bekend lid

Lid geworden:
    2. dec 2017
    @Rain, lijkt me erg vervelend. Ik heb ook een iphone en heb nog nooit een probleem met het geven van burenhulp gehad. Heb ook weinig verstand van dit soort dingen, maar weet dat burenhulp een vrij fors beroep op het geheugen doet. Zou het daaraan kunnen liggen?

Terug Naar Boven