• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Pjotr60

    Strawberry fields forever!

    Hallo, ik ben al jarenlang actief op Elvenar, misschien ben je me ooit tegengekomen als Aarts-Magier van het BS Nosferatu. Toen dat BS zijn actieve leden begon te verliezen en ik het AM-schap een tikkie beu was ben ik op zoek gegaan naar een BS met de zelfde instelling als mijn oude, “niet...
  2. Pjotr60

    Geen bug Heksenhut orks geven geen spirituele goederen bonus uit Piramide OW

    ik heb de heksenhut uit het laatste evenement geplaatst. Dit gebouw maakt voor mij ook orks. Ik heb ook het Piramide OW staan dat bij ophalen van orks extra sprituele goederen oplevert. Maar als ik bij de heksen hut mijn orks ophaal ontvang ik geen spirituele goederen . Is dat een bug?
  3. Pjotr60

    Spirituele goederen bij ophalen orks uit Heksenhut

    Hallo, ik heb de heksenhut uit het laatste evenement geplaatst. Dit gebouw maakt voor mij ook orks. Ik heb ook het Piramide OW staan dat bij ophalen van orks extra sprituele goederen oplevert. Maar als ik bij de heksen hut mijn orks ophaal ontvang ik geen spirituele geoderen. Is dat een bug...
  4. Pjotr60

    Evenement gebouw verkopen, fragmenten retour?

    als je nu een in jouw stad geplaatst evenementsgebouw verwijderd/verkoopt, krijg je nu soms wat goud en voorraden retour maar ook vaak niets. het lijkt mij een goed idee dat als zo’n gebouw wordt weggedaan dat het nog 50% van de oorspronkelijke fragmenten zou opleveren die je ervoor had gekregen...
  5. Pjotr60

    Daar ben ik dan.

    Hallo, mede voor het advent evenement, zal ik me hier maar eens voorstellen, ik speel mee in Elvenar als Pjotr60. Door soort van toeval ben ik al vroeg in mijn Elvenar carriere Aartsmagier geworden van het Nosferatu broederschap. En functie waar ik me niet aan vastklamp maar die ik maar niet...
  6. Pjotr60

    Niet reproduceerbaar aanmaaktijd groep eenh. verschilt tussen app en pc

    Het beteft een visuele fout in de vermelding van de trainingstijden die in de app worden gegeven, als ik 500 cerberussen ga trainen op de pc kost me dat 2uur 2min zie afbeelding "Elvenar tijd" Ik dacht dat er een fout in de app klok zat maar het blijkt een presentatie fout in de...
  7. Pjotr60

    <doorgegeven> Broederschaps avontuur opdrachten anders aanbieden

    Tijdens het BS avontuur kan je door een veelheid aan opdrachten, voorwerpen verzamelen. In de praktijk blijkt dat je vaak kort achter elkaar een aantal gelijksoortige voorwerpen kan verwerven. bijvoorbeeld, bij burenhulpkan ik tijdens een rondje hulp wel 6-7 geldzakken verwerven. Omdat de (15)...
Bovenaan