• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Strawberry fields forever!

Hallo, ik ben al jarenlang actief op Elvenar, misschien ben je me ooit tegengekomen als Aarts-Magier van het BS Nosferatu. Toen dat BS zijn actieve leden begon te verliezen en ik het AM-schap een tikkie beu was ben ik op zoek gegaan naar een BS met de zelfde instelling als mijn oude, “niet teveel verplichtingen, geen haantjes gedrag en iedereen in zijn waarde laten. Dat heb ik gevonden bij BS de aardbeitjes. Een geen gedoe BS onder leiding van Aarts-Magier: HopeforSpanishStrayDogs (lekker makkelijke spelers-naam niet waar?). Ik speel daar weer gewoon het spel zoals ik dat leuk vind niet te hard op de eind hoofdstukken afracen lekker meedoen met Toernooi en Toren en de gezelligheid van een BSA (broederschap avontuur) zo nu en dan. Eigenlijk alleen bij toernooi wordt als je meedoet een inspanning van je gevraagd die gekoppeld is aan je klassements punten en die volgens mij makkelijk haalbaar is (ik kom er i.i.g. wekelijks ruim bovenuit). De toren doe je op je eigen manier en eens in de paar maanden proberen we gezamenlijk de toren tot de top te vullen. Voor toren staan er dus geen verplichtingen en eigelijk is het met alles zo dat je meedoet omdat je dat leuk vindt en niet omdat het moet. toch iedere week 10 kisten of meer in het toernooi en bij BSA telkens een top 25 klassering, niet slecht toch voor een niet streberig BS. Maar goed aanvulling van een paar ervaren actieve leden die gedoe zat zijn en gewoon leuk willen spelen is altijd welkom. Dus laat wat van je horen bij Hope… je bent dan van harte welkom.
 
De aardbeitjes dus! Ik speel er ook met heel veel plezier.
De meeste spelers hebben een score van meer dan 1.000.000, dus niet echt een broederschap voor kleinere spelers
We hebben momenteel 5 plaatjes, dus ook aantrekkelijk voor een broederschap met nog maar enkele actieve spelers.
Schrijf een mailtje naar hartendief1 en wie weet tot snel!
 
Bovenaan