• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar aanmaaktijd groep eenh. verschilt tussen app en pc

Het beteft een visuele fout in de vermelding van de trainingstijden die in de app worden gegeven, als ik 500 cerberussen ga trainen op de pc kost me dat 2uur 2min zie afbeelding "Elvenar tijd"

Ik dacht dat er een fout in de app klok zat maar het blijkt een presentatie fout in de trainingstijden van de app.
De app geeft bij mij voor alle soorten groepen die ik kan trainen op mijn oefenterrein (lvl 8) een trainingstijd van c.a. 1u 12 min zie afbeelding "Elvenar tijd app " en in de pc versie is dat dus c.a. 2uur 2 minuten

Trouwens ook het huurlingen kamp laat afwijkende tijden zien in de app. Een groep trainen in mijn huurlingen kamp (lvl 4) kost volgens de app c.a. 45min in de pc versie kost dat c.a. 1 uur.

Naar wat ik vannacht gemerkt heb duurt het daadwerkelijk trainen van de groepen de tijd die in de pc versie worden aangeduid.

De tijd verschillen van de kazerne (lvl 19) tussen app en pc versie zijn overigens minimaal, beide c.a 57 min.

Als ik trouwens een groep van het oefen terrein of huurlingenkamp start, dan zie ik in de app de aftelklok eerst een hele tijd stil staan (dat duurt zolang als de overbrugging van de tijdsverschillen tussen app en pc dus bij oefenterrein staat de klok 50min stil, bij huurling 15 min) en pas daarna gaat de klok lopen.

komt iemand dit bekend voor?
 

Bijlagen

  • Elvenar tijd.png
    Elvenar tijd.png
    183 KB · Weergaven: 88
  • Elvenar tijd app.jpg
    Elvenar tijd app.jpg
    336,6 KB · Weergaven: 76

DeletedUser3381

Guest
Ik heb dit even bekeken en bij mij zijn de tijden gelijk. (Kazerne level 17, oefenterrein level 8 en wapenkamers level 15)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Vraagje: Ervaar je dit probleem nog steeds, of is dit in de tussentijd verholpen?
 
Bovenaan