• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Yamar

    Warme bron der Jeugd

    Ik heb sinds kort het Oude Wonder > Warme bron der jeugd staan. Deze zou een bevolkingsbonus woongebouwen moeten geven (level 2 zo'n 6%). Ik heb alleen Magische woongebouwen staan, en heb heel erg de indruk dat deze GEEN BEVOLKINGSBONUS krijgen. (H16, 13.000 inwoners) Klopt dit vermoeden ? dan...
  2. Yamar

    Zoek een relaxte BS

    Beste Magiërs, Ik zoek een Broederschap dat zo relaxt is dat het voelt als een warm bad. Ik ben alle weken aanwezig (afgezien van 1 keer per jaar een weekje caravan zonder Wifi). Doe alle weken redelijk mee met Toernooi en probeer altijd de Toren te beklimmen tot de Hoge zalen. Waarschuwing > ik...
  3. Yamar

    Fusie - Partner gezocht

    Fusie Partner gezocht Onder de bezielende leiding van Tinkerbells (ook op het forum frequent aanwezig) zijn we op deze wereld uitgegroeid tot een hechte en leuke en ook ontspannen Broederschap. Nu ze ergens anders haar energie op gaat richten is het voor ons achterblijvers zaak om nieuw bloed...
  4. Yamar

    Let Life Live 2

    Op Winyandor hebben we 2 plaatsen vrij. We zijn een BS met niet fanatieke maar wel Serieuze spelers. We doen 1 keer in 5 of 6 weken het 10e kistje Toernooi, en velen van ons beklimmen de Toren elke week tot de Hoge Zalen. Onze chat wordt niet te veel gebruikt, dus nalezen wat er gebeurd is kan...
  5. Yamar

    BSA andere opzet

    Op dit moment is er ergens anders op dit forum een item over de BSA. Voorstanders en tegenstanders, fans en (bijna) haters. Velen hebben een mening en enkelen hebben een mening over andermans mening. Wat mij vooral trof was het gemak waarmee enkelen het normaal vonden dat er speciale accounts...
  6. Yamar

    Toernooi volgorde van provincies

    Het forum is behoorlijk groot en ik zoek een vraag/antwoord en/of voorstel betreffende de volgorde van provincies moeten vechten/afkopen tijdens toernooien. Nu moet ik telkens heel erg zoeken naar de volgende provincie - niet erg als je van 4 naar 5 wilt gaan, dat is nog te doen > maar als ik...
  7. Yamar

    troepen upgrade overslaan voordeel of niet ?

    Ik heb verschillende keren gelezen dat als je upgrade's van troepen overslaat dit het voordeel heeft dat je minder vijanden tegenover je krijgt. Is dit waar? en wat zijn dan de nadelen ?
  8. Yamar

    Yamar de Questenier zoekt serieuze maar niet fanatieke broeders / zusters

    Ik zoek een broederschap waarin iedereen zichzelf kan zijn en samen leuk gebouwd kan worden. Dus gewoon gezellig zonder top 10 ambitie. Zelf hou ik van de grote evenementen en zo nu en dan een BSA. De wekelijkse kistjes boeien me niet zo, en ook de toren van de eeuwigheid heeft niet mijn interesse.
  9. Yamar

    Wat is het effect van Dierenvoeding

    Ik zie niet echt het effect van Dierenvoeding op mijn Vuurfeniks. Wat is het effect en wanneer kan ik het beste de spreuk toepassen ?
  10. Yamar

    Opdrachten Valentijn 2019

    Mededeling van de mods: Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter...
  11. Yamar

    3 voorstellen voor het anders aanbieden van EVENEMENTEN

    3 Voorstellen anders aanbieden evenementen. Voorstel 1: Maak ALLE opdrachten hoofdstuk afhankelijk. Onderbouwing: Het kan nu voorkomen dat spelers sommige opdrachten niet KUNNEN doen omdat ze (bijvoorbeeld) in een hoofdstuk zitten waarin ze niet kunnen upgraden naar een gevraagd level...
  12. Yamar

    Het geheim van de 25

    Broederschap Secret of Trigedasleng zoekt nog 5 spelers. Wil je weten wat het geheim van de 25 is. We zijn een groepje van :elf: en :human: en spelen in principe zonder :diamond: want het gaat ons om de :p. Wel komen we regelmatig bij elkaar op de koffie om :coin: en :supply: te schenken en te...
  13. Yamar

    <doorgegeven> extra info als externe Oude Wonderen upgraden

    Ik ben iemand die veel binnen en buiten de Broederschap kennispunten strooit en zodoende krijg ik regelmatig de mededeling dat ik van grote waarde ben geweest bij het upgraden van een Oud Wonder. Aan de scherf (als die verdiend is) kan ik dan zien van aan welk wonder ik heb meegeholpen maar niet...
  14. Yamar

    zien wie de mail (rondschrijven) gelezen heeft

    Ik zou het fijn vinden als ik kan zien wie een rondschrijven wel / niet gelezen heeft. Vooral tijdens een Broeder Schap Avontuur zou het handig zijn om te weten wie de informatie heeft gelezen. ( Ik meen me te herinneren dat dit zowel bij Tribalwars als ook bij Grepolis (twee INNO games die ik...
  15. Yamar

    oude evenementen spelen

    Zou het niet leuk zijn als nieuwe spelers alsnog de oude (grote) evenementen van 2015 en 2016 en 2017 kunnen gaan spelen om zo ook kans te maken op de speciale gebouwen die ze nu in de grote steden zien staan :) Er zijn nu weinig weken waarin niets te doen valt, de evenementen volgen elkaar is...
  16. Yamar

    <afgewezen> vergoeding verlagen

    Het valt me op dat er weinig handel is. En volgens mij komt dat door de 50 % vergoeding als er gehandeld word met spelers die je nog niet bereikt hebt op de wereldbol. Daarom stel ik voor om de 50 % boete te verlagen naar (bijvoorbeeld) 10 % bij handel van gelijke waarde. T1 tegen T1 20 % bij...
  17. Yamar

    Onderzoeken: onderzoek wel of niet kunnen weigeren

    Vraag namens iemand uit mijn Broederschap Ze zit op dit moment in het hoofdstuk Dwergen. Links staan 2 opdrachten 1 = Onderzoek Taverne en Tempel > deze kan ze NIET weigeren > er staat alleen de OK knop 2= Onderzoek Granieten Harnas > deze kan ze WEL weigeren. beide onderzoeken staan op het...
  18. Yamar

    Opgelost kan niet uitloggen

    ik kan niet uitloggen. krijg de melding error 404. lijkt een tijdelijke bug te zijn, maar opnieuw opstarten van PC heeft niet geholpen.
  19. Yamar

    Extra kans om een setgebouw te verdienen tijdens een Evenement

    Extra kans om een setgebouw te verdienen tijdens een Evenement. Bij het evenement De Phoenix Cultus dat op 19 maart 2018 is begonnen waren 5 setgebouwen te verdienen waarvan er 3 als hoofdprijzen waren en 2 als dagprijzen. Eén van de setgebouwen kwam al als dagprijs op de 2e dag van het...
  20. Yamar

    <aanwezig> BSA goederen in eerste scherm

    Het is me opgevallen dat de goederen die we tijdens een Broeder Schap Avontuur maken, alleen te zien krijgen in het scherm van dat BSA. Ik zou het handig vinden om dit te verplaatsen naar het hoofdscherm ( naast het drop-down schermpje van het gastras bijvoorbeeld ) zodat we direct kunnen zien...
Bovenaan