• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> extra info als externe Oude Wonderen upgraden

extra info als externe Oude Wonderen upgraden

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 33 94,3%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 2 5,7%

  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Enquête gesloten .
Ik ben iemand die veel binnen en buiten de Broederschap kennispunten strooit en zodoende krijg ik regelmatig de mededeling dat ik van grote waarde ben geweest bij het upgraden van een Oud Wonder. Aan de scherf (als die verdiend is) kan ik dan zien van aan welk wonder ik heb meegeholpen maar niet van welke speler.

Mijn voorstel is dan ook:

Geef niet alleen aan dat er een Oud Wonder volgegooid is met kennispunten, maar ook bij welke speler. (bijvoorbeeld met de tekst: speler X dankt je voor de hulp bij het vullen van Oud Wonder Y)

--------------------------------------------------------------

Nog mooier zou zijn:

Geef in een pop-down scherm aan bij welke speler en welk Oud Wonder je kennispunten hebt gegeven en hoeveel.

maar dit 2e voorstel is behoorlijk bug-gevoelig denk ik.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Ik ben iemand die veel binnen en buiten de Broederschap kennispunten strooit en zodoende krijg ik regelmatig de mededeling dat ik van grote waarde ben geweest bij het upgraden van een Oud Wonder. Aan de scherf (als die verdiend is) kan ik dan zien van aan welk wonder ik heb meegeholpen maar niet van welke speler.

Mijn voorstel is dan ook:
Geef niet alleen aan dat er een Oud Wonder volgegooid is met kennispunten, maar ook bij welke speler. (bijvoorbeeld met de tekst: speler X dankt je voor de hulp bij het vullen van Oud Wonder Y)
--------------------------------------------------------------
Nog mooier zou zijn:
Geef in een pop-down scherm aan bij welke speler en welk Oud Wonder je kennispunten hebt gegeven en hoeveel. maar dit 2e voorstel is behoorlijk bug-gevoelig denk ik.

Zeker goed voorstel; wordt het wat overzichtelijker! :kp::cool:
 

DeletedUser2349

Guest
Mijn voorstel is dan ook:

Geef niet alleen aan dat er een Oud Wonder volgegooid is met kennispunten, maar ook bij welke speler. (bijvoorbeeld met de tekst: speler X dankt je voor de hulp bij het vullen van Oud Wonder Y)
+1 Helemaal mee eens! :D
 

DeletedUser2665

Guest
Ik ben vóór, en als ze dan ook nog de aankondiging voor of gelijktijdig met de KP-bundels kunnen geven... (krijg nu steeds later de pop up, duurt vaak een uur of meer)
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is reeds verplaatst naar de stemmingen, een poll wordt gestart op 15-05 om 12:00 uur. Deze poll duurt 2 weken en zal eindigen op 29-05 om 11:00 uur. @yamar , mochten er nog punten aan dit idee veranderd moeten worden heb je de gelegenheid dit te doen voor 15-05 12:00 uur.
 

DeletedUser1427

Guest
De poll voor dit idee is tot een einde gekomen. Er zijn voldoende spelers die hebben gestemd, de poll heeft een duidelijke meerderheid van 80% + bereikt, dit houdt in dat dit idee wordt doorgegeven.
 

DeletedUser745

Guest
goed idee, dan weet je wanneer iemand de update heeft gedaan en actief is en weet je ook waar de kp-tjes vandaan komen.
 
Bovenaan