• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Sir Co

    Ons forum moet blijven

    +1
  2. Sir Co

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Het ligt er ook aan hoeveel je investeert in je Ketel. Meer levels en hoeveel je doneert. Vraag het maar aan je andere leden. Succes.
  3. Sir Co

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Hoi roos50, Die verhoging heb ik ook gehad, maar dan wel 24 i.p.v. 21. Ik had het ook niet gelijk door, maar die verhoging kreeg ik nadat ik de Ketel had gedaan. Je kan na de productie van 4 Bekers doneren. Daar heb je een middel genaamd "Geschenk van de hoge heren"... Die verhoogd je Productie...
  4. Sir Co

    koninklijke restauratie

    Koninklijke Restauratie (KR) kun je verkrijgen door OW Orakel van geluk neer te zetten. Ook verdien je ze door veel kistjes te scoren in het toernooi. Na kistje 10 in elk kistje 1x. En soms komen ze voor in je MA om te verzilveren voor andere objecten/goederen. Succes met sparen...
  5. Sir Co

    Handwerken nieuwe plaatjes

    2 jaar met een hoofdstuk, das wel veel. Dan doe je het rustig aan. Volgens mij mis je een hoop spullen, als je dan nog spullen moet krijgen/maken loop je achter de feiten aan...
  6. Sir Co

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    Dat is wel streng om gelijk iemand eruit te gooien voor oneerlijke handel. Ik ben ook voor gelijke handel, maar als iemand scheve handel opzet zal hij/zij wel een goede reden hebben om dit te doen. Om gelijk degene eruit te gooien is wel bruut. Ik ben zelf aarts, maar zulke taferelen gebruik ik...
  7. Sir Co

    Handwerken nieuwe plaatjes

    Volgens mij heb je die Portaalwinsten nog hard nodig....wees er maar blij mee. Ik ben met alles blij wat ik krijg....Beter iets dan niets.....zeg maar.
  8. Sir Co

    Geen bug Waarschijnlijk een Bugs

    Waarschijnlijk wel gebeurd zonder dat je er van bewust van was toen je dit deed...
  9. Sir Co

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Ik denk dat ze van onze voorraden af willen....
  10. Sir Co

    Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

    Nog 5 nachtjes slapen en dan kunnen we beginnen aan H21 Heerlijk...kan niet wachten... Succes iedereen.
  11. Sir Co

    Bevestigd [ONYX-44896] opdracht seizoen van triomf

    Je kan wel de weekopdracht resetten, je krijg elke week 2 opdrachten die je kan wisselen.
  12. Sir Co

    Bevestigd [ONYX-44896] opdracht seizoen van triomf

    Het is ook niet echt handig om met deze opdracht te beginnen met het seizoen, zeker als het pas om 12.00 uur begint. Sommige onder ons spelen het spel, als ze al rollend hun bed uit komen, en gelijk de dag opdracht verwezenlijken. Het had beter gepast op dag 2 of 3 van het seizoen.
  13. Sir Co

    Taveerne van scouts geeft verkeerde beloning

    Dit is inmiddels veranderd...je krijgt 5 kistjes na level 11, 6 na level 20 en 7 na level 30... Het staat verkeerd in Wiki.
  14. Sir Co

    Feedback: Waterpracht-evenement

    Ach ja ...dat is het...ik dacht al, kunnen we hem weer ophogen...niet goed gekeken... Thx.
  15. Sir Co

    Feedback: Waterpracht-evenement

    Waarom staat er bij jou "uitbreiden" erbij bovenin..????? Dat heb ik niet.!!!!
  16. Sir Co

    Feedback: Seizoen van Triomf

    Leuk, weer een nieuw avontuur van het Seizoen... Alleen jammer dat ze het ook in de zomervakantie laten beginnen en niet erna...
  17. Sir Co

    Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

    Volgens mij is het weer opgelost... iig hij laad iets korter dan eerst...
  18. Sir Co

    Keuze vechtstad of handelsstad

    Ik denk dat het tijd word voor een andere BS..... En elke week toernooi spelen en zeker kistje 10 halen...
  19. Sir Co

    Toren overzicht na afloop

    +1
  20. Sir Co

    MA maakt weer opeens andere onderdelen

    Waarom hebben ze dit dan veranderd. Het stond toch goed.
Bovenaan