• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bevestigd [ONYX-44371] Laden van berichtenoverzicht duurt langer dan 10 seconden op Winyandor

Op Winyandor duurt het momenteel erg lang voor het berichtenoverzicht verschijnt.
Dit op verschillende browsers geprobeerd, maar dat maakt geen verschil.
Het ligt duidelijk aan de terugkoppeling van de server (gezien het netwerkverkeer).
 
Ik heb dat vandaag ook ondervonden, Arendyll lijkt er ook enigszins last van te hebben maar voor mijn gevoel minder dan Winyandor.
 
Wellicht inmiddels opgelost? Of een provider probleem geweest? Ik had er in elk geval gister én vandaag geen last van
 
Sinds de laatste update vandaag, lijkt de het op de browser in Arendyl ook langer te duren met berichtenscherm laden
 
Ja probleem is ook nog steeds aanwezig op Winyandor en nu zelfs op Arendyll. Soms gaat het een tikje sneller, maar meestal traag en het probleem reproduceren kan niet zo moeilijk zijn.
Desnoods gewoon inloggen via mijn account.
 

Aeva

Chef
De berichten laden heel traag (volgens veel spelers in twee BS-en in Arendyll), de rest gaat wel behoorlijk.
 
Helaas gaat het van kwaad naar erger, vandaag al 2x:

Elvenar-inladen-berichten.JPG
 
ik heb er ook last van, als je op n bericht/mail klikt krijg je een soort klokje en duurt het superlang voordat het bericht opent
 
Bovenaan