• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Feedback: Spelupdate 1.111

    een zit nu 2 deuren voor de top, en ben idd iets goedkoper uit in goud van 1,8 mlj naar 1,5 milj voor de gewone en de deurwachter van 2,2 milj naar 1,9 druppels op de gloeiende plaat meer niet....
  2. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Uit de videoclip 1e is huidige situatie evenveel groen als rood(donker oranje) de voorgestelde nieuwe situatie 2 en 3 veel minder groen. En meer rood. Het wordt dus moeilijker om hoge scores te halen als ze het puntensysteem bij het oude laten. Te veel onzekerheid hierover maar imho zouden ze...
  3. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Nu krijg je voor een groene provincie 30 punten. Voor een rode 60 Ik hoop dat ze dat dus ook aanpassen punten niet meer afhankelijk van de ronde die je speelt maar afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van het gevecht
  4. de Olympus zoekt torenspelers!

    Vind je de toren leuk en uitdagend? Zoek je een BS met gelijkgestemde mensen die wekelijks de toren bestormen. Dan is de Olympus iets voor jou Voorwaarden? Je moet Hoofdstuk III hebben bereikt, en je speelt actief (geeft burenhulp en draagt bij aan het toernooi, leest berichten en chat) Wat...
  5. Broederschap gezocht voor 2 spelers

    Hi Pokon, Wij zoeken mensen vanaf HIII, als je je wilt uitleven in de toren is onze BS wat voor jou,helaas zal je medespeler wel HIII moeten hebben bereikt om ook mee te kunnen, maar dan zijn jullie alsnog welkom. Stuur een berichtje aan mij of aan Ayaina (aartsmagier) gr. Gnilaw
  6. Toren Der Eeuwigheid, Hoe werkt het en waarom is het goed?

    Top post @CrazyWizard De waarde van de toren wordt door veel mensen onderschat.
  7. Overig Kortere gast-rassen

    nog korter lijkt me niet nodig....,Dit waren mijn cijfers: H1-5 12 weken, h6: 10 weken, H7 6 weken, H8 8 weken, H9 8 weken, H10 9 weken, H11 8 weken, H 12 8 weken, H13 7 weken, totaal 78 weken constant in de hoofdstukken daarna als eindgame: H14 8 weken, H15 8 weken. We zijn nu 11 weken in H16...
  8. Interface Mobiele app - goederen overzicht - spirituele goederen

    behalve als je meer dan 70 uur moet wachten op de upgrade en dus inderdaad alleen via de handel kunt kijken
  9. oneerlijke handel

    dat geld zeker voor de cross tier handel in de sentinent goederen. Deze krijgen in de handel 2 sterren maar zijn deze niet waard, de investering in zaden over en weer klopt dan niet en is dus onvoordelig voor de één en voordelig voor de ander: alleen 1:1 niet cross tier handel t4 5 en 6...
  10. Feedback De Elvenar

    idem
  11. oneerlijke handel

    ik neem alleen maar 1:1 handel af, cross tier ook al is deze 2 sterren en andere creatieve aanbiedingen van 3 sterren laat ik ook liggen zeker. Sentinent goederen kosten o.a. zaden waarbij de kosten voor alle goederen ongeveer gelijk ligt. Daarom is cross tier handel in de sentinent goederen...
  12. Dierenvoer idee

    Er mocht inderdaad wel vaker diervoer langs gaan komen, heb nu ondertussen een hele dierentuin staan, maar ze hebben geen voer... net als bij bijvoorbeeld Inspirerende meditatie zou je het diervoer inderdaad in setjes van meerdere kunnen aanbieden, dan kunnen we in ieder geval onze dieren weer...
  13. Gebouwen op level voor BSA.

    Als je deze nutteloze goederen omzet naar kp, heb je via een omweg toch iets nuttigs gevonden voor je extra werkplaatsproduktie :)
  14. uitstel tornooi marmer??

    Verlies ik dus 2 speelrondes, die ik helaas moeilijk in kan halen omdat de rest van de week minder tijd heb..... en niet te spreken over de kortere voorbereidingstijd tot het staal toernooi daarna.
  15. uitstel tornooi marmer??

    Het probleem ligt m.i. bij het BSA, waar ook al doe je niet mee alle quests gelijktijdig worden gevuld, dat is dus heeeeeel veel meer data verkeer. Ze hadden beter het BSA kunnen pauzeren en het probleem oplossen in plaats van een vast spelonderdeel uit te stellen.
  16. Blauwdruk zichtbaar

    De laatste tijd halen we met onze bs elke week 10 kistjes, en ik begin mijn aantal blauwdrukken uit het oog te verliezen. De restauratiespreuken die onlangs er bij gekomen zijn, doen eigenlijk het zelfde als de blauwdrukken maar dan voor event gebouwen, het lijkt me dan een kleine moeite om...
  17. OW Tijdsprong

    zit nu op 12 uur, dat is voorlopig genoeg voor mij, moet ook tijd hebben om mn legers aan te vullen
  18. Hallo ik ben nieuw op het forum

    Welkom zusje :)
Bovenaan