• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Blauwdruk zichtbaar

De laatste tijd halen we met onze bs elke week 10 kistjes, en ik begin mijn aantal blauwdrukken uit het oog te verliezen. De restauratiespreuken die onlangs er bij gekomen zijn, doen eigenlijk het zelfde als de blauwdrukken maar dan voor event gebouwen, het lijkt me dan een kleine moeite om datzelfde te doen voor de blauwdrukken.

Mijn suggestie is:

Maak de blauwdruk zichtbaar in de Inventaris net als de restauratiespreuk.
 

DeletedUser1294

Guest
Zou wel handig zijn om de blauwdrukken bij de directe effecten of betoveringen te zien.
Hoeveel diamantgebouwen ik neerzet is toch sterk afhankelijk van het aantal blauwdrukken dat op voorraad is. Zeker nu deze ook voor de Koninklijke restauratie worden gebruikt.
 
die mag ondertussen wel een keer komen idd.

Eerst was het excuus dat deze vervangen zou worden voor restauratiespreuken, maar ondertussen zijn die alweer een maand of 5 geleden ingevoerd en bestaat de blauwdruk nog steeds.

Wordt dus wel een keer tijd. zou niet zoveel tijd hoeven te kosten om dat in te voeren.
 

DeletedUser3597

Guest
Als je een magisch gebouw hebt staan en je speelt in de browser kun je ook zien hoeveel je er hebt. Ga naar het gebouw, klik op upgraden en bij de vereisten zie je dan 1 blauwdruk staan. Als je hier boven gaat zweven met je muis komt er te staan hoeveel je er in voorraad hebt.
 
Dat werkt tot je magische gebouw ge-upt is naar het laatste hoofdstuk. Dan kun je namelijk niet meer upgraden, en heb je geen "uitbreiden" tab meer.
 
De laatste tijd halen we met onze bs elke week 10 kistjes, en ik begin mijn aantal blauwdrukken uit het oog te verliezen. De restauratiespreuken die onlangs er bij gekomen zijn, doen eigenlijk het zelfde als de blauwdrukken maar dan voor event gebouwen, het lijkt me dan een kleine moeite om datzelfde te doen voor de blauwdrukken.

Mijn suggestie is:

Maak de blauwdruk zichtbaar in de Inventaris net als de restauratiespreuk.
Mijn stem heb je alvast, laat die pol maar komen!
 

DeletedUser286

Guest
Waarom de blauwdruk niet gewoon toevoegen aan de Magische Academie? Je moet de magische gebouwen toch een keer aanschaffen, voor je die überhaupt kunt uppen bij een nieuw hoofdstuk. Het idee om die functie aan de 'Koninklijke Restauratie' toe te dichten, vind ik ook een goed idee.
 

DeletedUser2578

Guest
De laatste tijd halen we met onze bs elke week 10 kistjes, en ik begin mijn aantal blauwdrukken uit het oog te verliezen. De restauratiespreuken die onlangs er bij gekomen zijn, doen eigenlijk het zelfde als de blauwdrukken maar dan voor event gebouwen, het lijkt me dan een kleine moeite om datzelfde te doen voor de blauwdrukken.

Mijn suggestie is: Maak de blauwdruk zichtbaar in de Inventaris net als de restauratiespreuk.

Goed idee, dan wordt het eindelijk voor iedereen goed zichtbaar. Het zou geplaatst kunnen worden bij inventaris 'betoveringen' of 'direct effecten' want een blauwdruk geeft ook direct effect.
 
Maakt me niet uit waar als die maar zichtbaar is.
Ben geen ICT techneut maar zo iets lijkt me toch simpel op te lossen en zou zo bij 1 van de volgende updates ingevoerd kunnen worden.

En anders moet ieder elke week maar aan support vragen hoeveel blauwdrukken ze hebben.
En net zo lang door blijven gaan totdat ze er helemaal gek van worden.
 

DeletedUser1294

Guest
Knipsel.JPG
Bij toeval ontdekt door een bs-lid op de app bij handwerken
 
Bovenaan