• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. De StormWolven zoekt speler.

    Vind jij het leuk om lekker rustig aan te bouwen dan zoeken we jou! We doen elke week toernooi en halen bijna elke week de 10 kisten het enige wat wij vragen is 1000 punten als je meedoet. Toren doen we ook maar kijk zelf hoever je komt! Bsa zijn wij wel fanatiek in ! Respect staat bij ons op 1...
  2. orkkunst

    Heel dom miscchien maar hoe maak ik orkkunst in 21?
  3. De StormWolven heeft plaats vrij !!

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die het spel willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en respect...
  4. De StormWolven heeft plek voor 5

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die het spel willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en respect...
  5. Welvaart??

    Hoi , Ik ben er nog niet uit maar hoe maak ik welvaart in hoofdstuk 21?? mvg,
  6. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die op hun gemak willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en...
  7. De StormWolven zoekt leden of kleine bs

    Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar leden die op hun gemak willen spelen , Wij zijn een groep die veel ervaring hebben en al heel lang samen spelen.. Een aantal leden zijn bij ons gestopt om zich te focussen op hun prive leven. Wat bieden wij! Altijd hulp waar nodig is, gezellige chat en...
  8. uitbreidingen

    Hoi , er was vorig jaar een update dat er uitbreidingen kwamen en kon er 4 plaatsen ... nu is mijn vraag wanneer komen er meer uitbreidingen?? ik kan niks meer vrij spelen heb nml laatste hoofdstuk al uitgespeeld maar wil graag wat land erbij ?? mvg
  9. De StormWolven zoekt leden

    Wil je ook een keer aan de top komen in het bsa, zonder strenge regels maar gewoon door gezellig samenspelen?? We halen meestal de 3e of 4e plaats (altijd spannend) zonder ingewikkelde schema's en afspraken of verplichtingen. Lijkt dat je wel wat stuur dan een berichtje aan mij of onze...
  10. Onderling ruilen mogelijk maken

    Beste, Het zou leuk zijn om onderling ruilen mogelijk te maken denk hierbij aan spreuken en blauwdrukken bijv. Zo kunnen grote spelers bijv de kleinere spelers helpen in hun bsa. Mvg, Meli
  11. Ei is neergestort

    Hoi allemaal, Vinden jullie het ook niet een ongelukkig opmerking in deze tijd ( oorlog ) er is een magische ei neergestort! in oekraine zijn er raketten die neerstorten.... jullie hadden beter kunnen kunnen zeggen. er is een magische ei gevallen.
  12. Esterische spray

    Kan iemand mij vertellen met welke fabriek ik Esterische spray maak??? kan het nergens vinden ..
  13. Panda gebouw

    Beste, Ik heb de panda gebouw niet ontvangen terwijl er is aangeven dat ik deze heb.... maar heb niks in mn inventaris staan???
  14. Contact Support Geen zaden gekregen

    Beste, Ik heb een mail gekregen en dan krijg ik 50 gratis zaden maar ik heb dus geen zaden gekregen ??? Krijg ik deze alsnog?? Mvg, Meli
  15. Handelen met relikwieen.

    Beste, We kunnen handelen met goederen, maar waar kunnen we niet handelen met relikwieen?? vaak zijn er bepaalde relikwieen nodig maar die heeft een speler niet ! als we dit nu ook kunnen handelen in handelcentrum dat zou wel een optie zijn denk ik ???? Mvg, Meli
  16. Mail op mobiele apparaten

    Beste, Is het niet handig om ook mail toe tevoegen op mobiele apparaten?? veel leden spelen via mobiel of tablet en kunnen geen mails lezen wat voor magiers en aartsmagiers soms lastig is ? En evt een functie erin dat de magiers en aarts kunnen zien welke leden de mails gelezen hebben?? mvg...
  17. Waar kan ik zien wanneer ik begonnen ben

    Waar kan ik zien wanneer ik begonnen ben met elvenar?? de startdatum zeg maar mvg, Meli
  18. Sneeuw rondom de stad

    Beste, Wanneer gaat nou eindelijk die sneeuw eens weg in de stad , het is buiten 15 graden ! Mvg, Meli
  19. hulp van team

    Beste team, Ik wordt lastig gevallen door een speler die graag spannende afspraakjes wil in prive! ik heb aangegeven hier niet gedient te zijn en dan krijg ik ineens zijn email! waar kan ik deze speler raporteren en hoe ik deze blokkeren online in mail????
  20. Opdracht van halflingen terwijl ik bij elementalen

    Beste, Ik ben sinds een aantal dagen bij de Elementalen aanbeland en kreeg advies alleen bronboom te laten staan. Nu krijg ik opdrachten van de halflingen die ik allang klaar had en ik kan ze niet weigeren.. kunnen jullie mij hierbij helpen ?? Mvg, Meli
Bovenaan