• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handelen met relikwieen.

Beste,

We kunnen handelen met goederen, maar waar kunnen we niet handelen met relikwieen??
vaak zijn er bepaalde relikwieen nodig maar die heeft een speler niet ! als we dit nu ook kunnen handelen in handelcentrum dat zou wel een optie zijn denk ik ????

Mvg,

Meli
 

DeletedUser3178

Guest
Zinloos idee, beter actief toernooien gaan spelen dan vliegen de relikwieën je om de oren.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is een optie, maar dan gaat het spel er niet op vooruit omdat je 1 van de belangrijkste redenen voor spelers om zich in te zetten bij toernooien in 1 klap weg haalt.

Ik denk niet dat het spel er kapot aan gaat, maar het zal het spel wel erg beschadigen, dus laat het alsjeblieft zoals het is...
 
Zoals al gezegd hierboven, als je toernooi speelt heb je geen tekorten, sterker nog je hebt een overschot aan reliekwieen.
Mijn academie staat 24/7 reliekwieen te verbranden, 1 per 3,5 uur (48 per week), en mijn voorraad groeit nog steeds.

Om een indruk te geven hoeveel je krijgt elke week, een voorbeeldje met de toernooi calculator op https://elvengems.com/tournament/tournament-calculator/
Screenshot_20190901_062809.png

Als je de 1e 9 provincies 3x allemaal doet, en dan een aantal nog een beetje extra voor de KP, verdien je elke week 90 reliekwieen en 54 KP, en nog wat runen en andere spreuken. Na 9 weken heb je dus 90 relikwieen van elke soort verdient (in totaal dus 810 reliekwieen).
Dit lijkt moeilijk, maar die gevechten zijn goed te doen voor iedereen, het toernooi is goed geschaald voor elke speler.

Je hebt geen wonderen enz nodig in je stad om dit te kunnen. Die wonderen beginnen interessant te worden als je verder gaat in provincies want dan worden de verliezen groter. De winsten echter groeien ook. Als je provinices 10-19 2x erbij doet krijg je
Screenshot_20190901_065251.png

Elke week!

En hier ben je dan aan het zwemmen in de reliekwieen, 170 elke week, en voor 4 dagen KP.
 
Beste,

We kunnen handelen met goederen, maar waar kunnen we niet handelen met relikwieen??
vaak zijn er bepaalde relikwieen nodig maar die heeft een speler niet ! als we dit nu ook kunnen handelen in handelcentrum dat zou wel een optie zijn denk ik ????

Mvg,

Meli

Als je dit zou invoeren zou je zowel de introductie naar toernooien verwijderen, net als de gevoel van iets bereikt hebben als je de eerste keer die 700% bonus aantikt.
Idem wanneer je elementalen+ aantikt en sentient relikwieen nodig hebt.

Het wordt wel erg makkelijk als spelers zoals mijzelf je event een paar honderd relekwieen kunnen sturen.

eigenlijk zijn alle spelonderdelen (inclusief de nieuwe spire) verbonden met de toernooien, elk onderdeel heeft wel iets nodig dat enkel realistisch opgehaald kan worden in de toernooien, of het nu relikwieen voor bonusproducties of je magische academie bezig houden zjn, runen voor wonderen, kennispunten of bepaalde spreuken zijn om dingen vol te houden (spire), al dit komt uit de toernooien.

Een incentive om geen toernooien te spelen door dingen "te krijgen" van grote spelers die er "teveel" hebben lijkt me daarom geen goed idee.
 

DeletedUser2975

Guest
Helemaal eens met mijn voorgangers.., als beginnend speler heb je vaak een tekort aan alles..als je wat verder in het spel komt, wordt een en ander een stuk makkelijker. Als je nergens meer moeite voor hoeft te doen, dan verliest het spel snel zijn aantrekkingskracht...dus..niet doen. Ik ben eindspeler en heb af en toe ook nog wel eens een tekort aan relekw. , ondanks dat mijn bs (en ik zelf natuurlijk ook ;)) erg actief de toernooien speelt , halen regelmatig 10 kistjes en mijn academie ook op volle toeren draait.. , nogmaals...niet doen.
 
Bovenaan