• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdracht van halflingen terwijl ik bij elementalen

Beste,

Ik ben sinds een aantal dagen bij de Elementalen aanbeland en kreeg advies alleen bronboom te laten staan.
Nu krijg ik opdrachten van de halflingen die ik allang klaar had en ik kan ze niet weigeren.. kunnen jullie mij hierbij helpen ??

Mvg,

Meli
 

DeletedUser

Guest
Heb je geavanceerde verkenners als gedaan ? Pas dan zit je echt in het volgende hoofdstuk en zou je opdrachten van vorige hoofdstuk moeten kunnen weigeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
De laatste opdracht v/h halflingen hoofdstuk is om 20.000 zaden te verzamelen en om de bronboom te verwijderen; beloning: 200 diamanten. Deze opdracht kan geweigerd worden, maar de vraag is of je die wilt weigeren en op die manier 200 diamanten mislopen.

Heb je de bronboom al verwijderd? Ga met de muis over het "info-bolletje" (of vierkantje?) bij de opdracht en je zal zien dat elk portaal volstaat. Je kan dus eventueel een dwergenportaal (goedkoper maar duurt 5 uur langer dan het feeënportaal) of feeënportaal (duurder maar 5 uur eerder klaar dan het dwergenportaal) bouwen.

Alle opdrachten, per hoofdstuk, staan ook op GoK: >klik<.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3113

Guest
Hoi Meli-muis,

Als je vast zit in je game of je komt er niet uit dan raad ik je aan om een supportticket aan te maken. Daar kunnen we op individueel niveau kijken voor je wat er gaande is.
En je hier verder in helpen.

Groet,
Duvessa
 
Bovenaan