• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Daoine

    Opgelost Permanente streaming fout !

    Hier loopt het spel nog steeds vast en begint spontaan opnieuw te laden. Met name als ik iets wil typen in de BS Chat of Elvenar Mail, en wisselend ook als ik naar de BSA kaart ga. (in nl1)
  2. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    De spreukfragmenten waren voor ons welkome prijzen en de rest was ook wel ok (kan altijd ingeleverd worden voor nog meer fragmenten). Uiteindelijk zijn we op de 5e plek geeïndigd dus ons voornemen om in de top 10 te zitten is ook dit keer weer geslaagd. Bovendien hebben we ons zoals gewoonlijk...
  3. Daoine

    ALCEDO CAMINUS zoek actieve speler!

    *up* weer een plekje vrij!
  4. Daoine

    ALCEDO CAMINUS zoek actieve speler!

    In onze broederschap is 1 plekje vrijgekomen voor een speler die naast een actief stadsleven ook tijd heeft voor gezelligheid. We vinden belangrijk dat leden zich thuisvoelen in onze groep en houden hierbij natuurlijk rekening met de mogelijkheden van de individuele leden. Voor niks gaat echter...
  5. Daoine

    Actieve speler zoekt dito bs

    Hoihoi, Wij hebben op dit moment 1 plekje vrij bij ALCEDO CAMINUS * dus je bent van harte welkom :) We zijn actief met burenhulp, toernooien, BSA's, goede handel en hebben zowel een 5KP als 10KP wondermail. We doen niet aan push-accounts en dergelijke, maar we zijn wel altijd in voor een...
  6. Daoine

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Ik heb bij 23. iets anders staan in mijn vertaling ;)
  7. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Gefeliciteerd Volantis! En ook aan Winya Yesta en Arlathan, wat was dat spannend en wat maakte WY nog een inhaalslag! Wij zijn tevreden met een 5e plaats :)
  8. Daoine

    Feedback spelupdate 1.70

    Even voor de zekerheid; betekent dit dat alle toernooien nu dus om 23u ipv 20u in de avond eindigen?
  9. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Gefeliciteerd Arlathan!
  10. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Zo, een zenuwslopend BSA achter de rug. Na een heel aantal keren dicht in de buurt te zijn geweest, is het vanavond dankzij een super samenwerking van onze BS (en een hoop nagelbijten haha) eindelijk eens gelukt om het hoogste trapje te halen. Dus wil wel even vermelden dat ik heel trots ben op...
  11. Daoine

    ALCEDO CAMINUS zoekt 2 actieve spelers

    In onze broederschap zijn 2 plekjes vrijgekomen voor spelers die naast een actief stadsleven ook tijd hebben voor gezelligheid. We vinden belangrijk dat leden zich thuisvoelen in onze groep. Hierbij houden we natuurlijk rekening met de mogelijkheden van de individuele leden en volgen een niet al...
  12. Daoine

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Op Beta is bekend gemaakt dat daar a.s. donderdag (6/9) weer een nieuw BSA start. Verder is er nog niks over bekend welk van de types het zal zijn, alleen dat er geen nieuwe dingen getest zullen worden.
  13. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Proficiat aan de top 3 van dit BSA! Zelf zijn we uiteindelijk op de 5e plek geeïndigd. Dik tevreden als je bedenkt dat er van de 24 leden een goed aantal helemaal niet of nauwelijks hebben meegespeeld dit keer.
  14. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Oeh dan ben ik ook een pushaccount nu :D Ik was net klaar met Tovenaars en kon de vrijgekomen plaats dus goed gebruiken om om 65 wp's en enkele fab-trio's extra te zetten. De vorige keer had ik die luxe niet. Het ligt er dus maar helemaal aan waar je in het spel zit, en niet zozeer of je een...
  15. Daoine

    Broederschapstoernooi: informatie nodig over toernooi kosten

    Duidelijk, bedankt!
  16. Daoine

    Broederschapstoernooi: informatie nodig over toernooi kosten

    Ik heb even een vraagje wat ik zo snel niet kan terugvinden. De moeilijkheidsgraad (bij vechten) van een toernooi is gekoppeld aan de troepenomvang-upgrades die een speler heeft onderzocht. Maar de kosten (bij onderhandelen) van een toernooi zijn die uitsluitend gekoppeld aan het aantal verkende...
  17. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Een kleine evaluatie tot nog toe: Voor ons loopt het tot nog toe redelijk dit BSA. We zijn inmiddels met de 3e kaart bezig en gaan wel weer zien waar het schip strandt. Ten opzichte van de vorige keren hebben we 4 grote spelers verloren die gestopt zijn en daarvoor 3 kleintjes met een piepkleine...
  18. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Het is wat laat, maar ik was met vakantie tegen het einde van het BSA dus alsnog mijn felicitaties voor Arlathan! Ook onze BS (weliswaar met een stuk minder actieve leden door vakanties etc) heeft er dit keer weer met veel plezier aan meegedaan en naar tevredenheid een mooie plek behaald.
  19. Daoine

    Feedback broederschapsavonturen

    Dit is inderdaad de allereerste versie van het BSA, dus zou voor iedereen haalbaar moeten zijn om de drie kaarten te voltooien.
  20. Daoine

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    @MarjoWint gewoonlijk zit er een week tussen met evenementen, maar dat is niet gegarandeerd.
Bovenaan