• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Permanente streaming fout !

Wou dit even melden, vanmiddag was het spel al trager, met ophalen van badges, ook van andere spelers,
Maar nu is het helemaal niet te doen met ophalen goederen voor badges. Spel geeft permanent streaming fouten. Zelfs via telefoon gaat het allemaal langzaam, chat werkt ook niet. Als je naar de kaart van BSA gaat, geeft ie ook weer streamingfout, en begint terug opnieuw te laden. Wat is er aan de hand?
 
Ja, dacht dat het weer werkte, maar loopt ook vast als je naar de kaart van de BSA gaat !
En toernooien zijn idd ook niet te doen. Ophalen goederen is ook een ramp, geen idee of ik badges gemist hebt, ik ga voor nu stoppen met het spel, want dit is niet te doen. Jammer, nu met de BSA. Kom later nog wel eens kijken of het is opgelost !
 
Laatst bewerkt:
Is bekend, zie berichtje van DonFrank bij feedback BSA.
Dank je wel, heb het gevonden ! Het is bekend, ze zijn er mee bezig ! Er zijn meerdere klachten in dat topic inderdaad !
Dan maar hopen dat we weer vlug kunnen spelen, ik hou het even voor gezien ! Groetjes, en geduld iedereen !
 
laat deze maar actief zijn; anders ga je verder in een ander onderwerp.
---
traag, vastlopend, en/of half-actief spel.
inno is weer lekker bezig.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zouden jullie het nu nog eens willen testen en het willen laten weten wanneer er nog steeds problemen optreden?
 
Hier loopt het spel nog steeds vast en begint spontaan opnieuw te laden. Met name als ik iets wil typen in de BS Chat of Elvenar Mail, en wisselend ook als ik naar de BSA kaart ga.
(in nl1)
 
Bovenaan