• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Carlala

    Aankondigingen

    O nou mooi dan! ach ja alle tarieven gaan omhoog idd, maar ja daarnaast ook de lonen,uitkeringen,AOW etc etc.....ik weet ook wel dat dat geen zoden aan de dijk zet, mja......ik ben pensionade en maak me er niet meer druk om hoor, je veranderd er toch niets aan.
  2. Carlala

    Aankondigingen

    O oke, nou dat is dan misschien de reden dat jij niet mag kiezen,:cool:
  3. Carlala

    Aankondigingen

    Combivoordeel is iets anders dan alles in 1 het betekent dat je èn Mobielabb. èn TV +Internet van dezelfde provider moet hebben in dit geval van KPN. of had je dat wel begrepen? :cool:;)
  4. Carlala

    Aankondigingen

    Ik ben bij KPN,en ik heb een Combivoordeel, dus mob. en TV Internet samen, mocht iets uitkiezen voor 5 euro,dus daar heb ik "opnemen" voor gekozen, kon ook elke maand 5 euro korting krijgen op mijn Abb/Rekening . dus net wat je wil.
  5. Carlala

    Aankondigingen

    Ik neem de programma,s die ik wil zien gewoon op ,en kan kijken wanneer ik wil en zonder reclame, nou ja....gewoon ff doorspoelen.
  6. Carlala

    Aankondigingen

    Kom eens met iets nieuws!!!.........een Nieuw Hoofdstuk bv.............;) :rolleyes:
  7. Carlala

    Jubelplek

    Dat is schrikken zeg!! Malvinor weg......en dat op de Jubelplek! Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen,........ en heb respect voor je besluit, Fijn dat je je leven weer op de rit heb en wens je dan ook alle goeds samen met je gezin!!!!!! Lieve groetjes Carla, :)
  8. Carlala

    Op zoek naar.

    Das fijn!! Veel speelplezier;)
  9. Carlala

    Op zoek naar.

    O,ja ik bedoel idd Arendyll Maar deze bs zit ook op Winyandor, ikzelf zit daar niet,ik zit alleen op Arendyll
  10. Carlala

    Op zoek naar.

    Kom eens een kijkje nemen bij ons;) Wij hebben al die ingredienten die jij zoekt... "Let Life Live" Groetjes Carla,
  11. Carlala

    Relikwiëen niet meer in MA?

    Hooikoorts! zijn veel pollen in de lucht;) :cool:
  12. Carlala

    Relikwiëen niet meer in MA?

    Ik kan nog relikwieeen maken in de MA hoor, toevallig vandaag nog veel nodig gehad, dus een paar slokjes en hup!
  13. Carlala

    Stad veranderen

    Wat een goeie tip van die straten Aeva!!!!
  14. Carlala

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Graag gedaan hoor Tom en succes!
  15. Carlala

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Elven architect (City planner) heeft mij, mede door hulp van een medespeler enorm geholpen, met het reorganiseren van mijn stad waardoor ik opeens enorm veel ruimte had om te besteden en mijn Gastras H20, ook genoeg ruimte had om te ontwikkelen! :)
  16. Carlala

    Contact Support Winkel gesloten

    Wat bedoel je met Winkel?
  17. Carlala

    Geen bug premium uitbreiding

    Even een berichtje naar support schrijven?
  18. Carlala

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    Bedankt voor de tip Bor!!!
  19. Carlala

    Vrede ook in ELvenar

    Goed verwoord Aeva!!!! ik ben het helemaal met je eens, :)
Bovenaan