• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Relikwiëen niet meer in MA?

Ik merk op dat er geen relikwiëen meer verschijnen in de MA, ook niet na diverse keren het tijdsverloop te voltooien en/of er een flesje aan te wijden, wel krijg ik op de rechter positie voortdurend de optie dierenvoer te maken.. zijn relikwiëen in de MA uitgefaseerd?
 
Nee hoor, ik krijg ze nog steeds. Bij bij komt er geen dierenvoer meer.
Soms heb je van die tijden....
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-04-10 120942.png
    Schermafbeelding 2023-04-10 120942.png
    758,6 KB · Weergaven: 29
Bij mij op winyandor een lange tijd geen hulpgebouwen zo als ontketende eenhedenupgrade en magnifieke toververmenigvuldiger niet voorgekomen. ook een hoop flesjes besteedt maar zal idd met vlagen komen.
 
Ik kan nog relikwieeen maken in de MA hoor, toevallig vandaag nog veel nodig gehad, dus een paar slokjes en hup!
 
Dank voor jullie reacties en inmiddels komen ook bij mij alle varianten weer voor.. wel vreemd dat ik 12 (!) flesjes kon besteden om vrijwel de identieke verzameling te krijgen, het enige wat een paar keer varieerde waren positie 1 en 2. Misschien was de server verkouden... of had de hik? :D
 
Bovenaan