• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. marian-1953

    Taveerne van scouts geeft verkeerde beloning

    Dee taveerne van de scouts op level 6 zou volgens Wiki zou je dan 2 burenkisten extra krijgen met de hulpverlening dus volgens mij zou dat totaal 5 zijn. Ik heb er echter maar 4. Heb al een berichtje naar support gestuurd, maar is nog een speler in de BS die hetzelfde heeft. Wonder op 6 maar...
  2. marian-1953

    broederschap gezocht voor klein maar zeer actief account

    Ik ben zoekende met mijn kleine account marianne-1953 naar een broederschap die ook aan de toren doet. Ik heb veel ervaring met mijn hoofdaccount en had om een BS te gaan helpen een account erbij aangemaakt. Het is daar een beetje anders gelopen dan ik had verwacht en ben met het hoofdaccount...
  3. marian-1953

    Yobro wil torenklimmers verwelkomen.

    Yobro is bezig om een broederschap te worden dat elke week goud in de toren haalt. Dat gaat nu de laatste paar weken al iets beter, maar we hebben nog een paar echte torenspelers nodig om elke week goud te waarborgen. Er is per direct 1 plaats vrij, maar laat je niet ontmoedigen want er komt...
  4. marian-1953

    Torenspeler gevraagd, mag ook als gast, bij Yobro

    Hallo allemaal, Er is weer een plekje vrij bij Yobro vast of als gast om goud te halen in de toren. We komen elke week in ieder geval tot zilver maar willen graag regelmatig goud bereiken. Verplichtingen: toren minimaal tot de 1e baas spelen, maar liever verder en als je toernooi speelt 750...
  5. marian-1953

    Yobro kan weer een speler gebruiken.

    Er komt weer een plekje vrij bij Yobro. Wij zijn een leuke club en hebben weinig verplichtingen. Wel de toren tot de 1e baas spelen en als je toernooi speelt 750 punten minimaal maar toernooi is niet verplicht. Natuurlijk wel zo vaak mogelijk burenhulp (minimaal 3 keer per week) en melden als...
  6. marian-1953

    Plaats vrij bij Yobro

    Wij bij Yobro zijn een gezellige groep spelers, waar op dit moment 1 vrije plek is. Wij staan inmiddels op plaats 12 en er zijn meerdere spelers die al in het laatste hoofdstuk zitten. Onze regels zijn erg eenvoudig: minimaal 3 keer per week broederhulp (liefst dagelijks maar dus niet...
  7. marian-1953

    Krachten bundelen?

    Dragonite warriors heeft op dit moment 18 min of meer actieve leden (1 is al een poosje inactief, dat zou nummer 19 zijn). Is er misschien een broederschap wat er voor voelt om samen te gaan? Laat maar eens wat van je horen als je er wel wat in ziet. Wij kunnen in ieder geval 7 leden verwelkomen.
  8. marian-1953

    Uitbreiding gewenst voor broederschap

    DragoniteWarriors Is een broederschap waar de laatste tijd wat speler inactief geworden zijn of helemaal gestopt. We haalden al een tijdje de 10 kisten maar nu we te veel lege plekken hebben is dat moeilijk. Wie wil er ook voor gaan en samen met ons de toernooien (en eventueel de toren) en het...
  9. marian-1953

    Hulp gevraagd om 10 kisten in toernooi te halen

    Dragonite Warriors is de laatste tijd wat spelers kwijtgeraakt omdat ze gestopt zijn. We haalden (bijna) elke week de 10 kisten in het toernooi, maar dat lukt nu niet. We hebben assistentie nodig om 10 kisten en dus ook blauwdrukken te veroveren. Wie wil ons hierbij helpen? Hier of ingame kun...
  10. marian-1953

    Yobro heeft weer plaats.

    Hallo allemaal, Wij bij Yobro zijn een gezellige groep spelers, waar helaas op dit moment door omstandigheden 2 vrije plekken zijn (eventueel waarschijnlijk ook nog een 3e die binnenkort vrijkomt. Wij staan inmiddels op plaats 11 en er zijn meerdere spelers die al in het laatste hoofdstuk...
  11. marian-1953

    Dragonite Warriors zoekt actieve spelers (klein en groot).

    Hallo daar, Ben je actief in het spel? Dan hebben wij een aantal plaatsen vrij. Maakt niet uit of je klein of groot bent. Laat hier of ingame wat van je horen. Je mag gewoon solliciteren en wij kijken of het gaat lukken, maar dat zal in de meeste gevallen wel lukken. :cool: Marian-1953
  12. marian-1953

    3 Plaatsen vrij

    Wij ( Dragonite Warriors) zijn hard op zoek naar versterking. Spelen toernooi tot 10 kisten. Toren wat minder. Doen wel altijd mee aan BSA. Wat is belangrijk: actief spelen en natuurlijk de buren hulp. Wij werken met treintjes voor de kp verdeling. Op dit moment staan we op plaats 58 en zouden...
  13. marian-1953

    Yobro zoekt versterking van 1 speler

    Hallo allemaal, Yobro heeft een inactieve speler (al ongeveer 2 maanden). Dat vinden wij toch echt wat te lang. Omdat we deze nu op het punt staan om deze nadat we bericht gestuurd hebben te verwijderen, komt er weer een plekje vrij. We staan op dit moment vrij hoog (plaats 8). Het is niet...
  14. marian-1953

    wanneer broederschapspluspunten

    Ik zou graag willen weten wanneer de broederschapspluspunten (perks) in Arendyll en Winyandor actief gaat worden. Dit staat niet in de aankondiging.
  15. marian-1953

    Wil je BSA spelen? Kom bij Dragonite Warriors.

    Hallo allemaal, Er staat weer een BSA voor de deur. Wij spelen bij Dragonite Warriors in Wyniandor 1 route per kaart zodat we de beloningen allemaal binnen kunnen halen. Dan op de laatste kaart kijken wat we verder nog kunnen. Na het BSA willen we ook weer voor een 10 kisten toernooi gaan, op...
  16. marian-1953

    Plek vrij in BS die elke week de 10 kisten haalt.

    Yobro is een broederschap waarin niet al te veel wordt gevraagd. Geen verplichtingen voor toernooien, toren of BSA. Wel burenhulp aan je broeders, minimaal 3 keer per week maar liever meer. Als je tijdelijk door omstandigheden minder speelt op zich geen probleem wel even melden. Er is 1 speler...
  17. marian-1953

    Wie wil gezellig met ons meespelen?

    Dragonite Warriors heeft opruiming gehouden en nu zijn alle spelers die we hebben actief. Jammergenoeg is ons groepje nu nogal klein geworden. Als je zin hebt om je bij ons aan te sluiten houden we ons aanbevolen. We hebben geen grote verplichtingen maar willen gewoon lekker met elkaar spelen...
  18. marian-1953

    Versterking gezocht

    Hallo allemaal, Yobro is een broederschap die geen hoge eisen stelt buiten activiteit met burenhulp. Wij zijn een gezellige club, en halen eigenlijk altijd 10 kisten in het toernooi en het 2e nivo in de toren wordt gehaald. Ook alle andere evenement worden actief meegespeeld. Dit allemaal...
  19. marian-1953

    blauwdrukken

    Hallo daar, Graag zou ik willen weten waar je kunt zien hoeveel blauwdrukken je hebt als je geen magische gebouwen meer kunt uppen...
  20. marian-1953

    1 of 2 spelers gezocht om ons gezelschap te komen houden in onze broederschap

    Yobro is een gezellige broederschap, waar de laatste maanden (meestal) altijd 10 kisten in het toernooi en het 2e nivo in de toren wordt gehaald. Ook alle andere evenementen worden actief meegespeeld. Er is 1 speler vertrokken en er is er 1 die gaat stoppen. We zouden graag een speler met de...
Bovenaan