• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. marian-1953

    Taveerne van scouts geeft verkeerde beloning

    Dee taveerne van de scouts op level 6 zou volgens Wiki zou je dan 2 burenkisten extra krijgen met de hulpverlening dus volgens mij zou dat totaal 5 zijn. Ik heb er echter maar 4. Heb al een berichtje naar support gestuurd, maar is nog een speler in de BS die hetzelfde heeft. Wonder op 6 maar...
  2. marian-1953

    broederschap gezocht voor klein maar zeer actief account

    Ik ben zoekende met mijn kleine account marianne-1953 naar een broederschap die ook aan de toren doet. Ik heb veel ervaring met mijn hoofdaccount en had om een BS te gaan helpen een account erbij aangemaakt. Het is daar een beetje anders gelopen dan ik had verwacht en ben met het hoofdaccount...
  3. marian-1953

    Yobro wil torenklimmers verwelkomen.

    Yobro is bezig om een broederschap te worden dat elke week goud in de toren haalt. Dat gaat nu de laatste paar weken al iets beter, maar we hebben nog een paar echte torenspelers nodig om elke week goud te waarborgen. Er is per direct 1 plaats vrij, maar laat je niet ontmoedigen want er komt...
  4. marian-1953

    Torenspeler gevraagd, mag ook als gast, bij Yobro

    Hallo allemaal, Er is weer een plekje vrij bij Yobro vast of als gast om goud te halen in de toren. We komen elke week in ieder geval tot zilver maar willen graag regelmatig goud bereiken. Verplichtingen: toren minimaal tot de 1e baas spelen, maar liever verder en als je toernooi speelt 750...
  5. marian-1953

    Yobro kan weer een speler gebruiken.