• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

blauwdrukken

Hallo daar,

Graag zou ik willen weten waar je kunt zien hoeveel blauwdrukken je hebt als je geen magische gebouwen meer kunt uppen...
 
aan het einde van het toernooi, in het toernooioverzicht, als je de muis op de blauwdruk plaatst,

anders even contact op nemen met support, je kan het helaas niet "normaal" zien.
 
in de app kun je het ook zien tegenwoordig, als je het naar de nieuwste versie update :) bovenin bij portaalicoontje kun je het tabje ook openen en daarstaan de blauwdrukken bij
 
aan het einde van het toernooi, in het toernooioverzicht, als je de muis op de blauwdruk plaatst,

anders even contact op nemen met support, je kan het helaas niet "normaal" zien.

Zal dat eens bekijken als we weer een toernooi gespeeld hebben. Je bedoeld voordat de prijzen uitgedeeld gaan worden denk ik?
 
Beetje belachelijke situatie dat dit nog altijd niet is opgelost... het was in 2018 al toegezegd!
volgens mij is het nooit toegezegt, sterker nog blauwdrukken zouden verdwijnen met de introductie van de restauratiespreuk.
Door backlash bestaan beide nu.
 
Beetje belachelijke situatie dat dit nog altijd niet is opgelost... het was in 2018 al toegezegd!

Lijkt me niet zo belangrijk. Je kan het elke week zien van zaterdag avond na 22 uur tot dinsdag avond vóór 19 uur. ;)
En het kan pas de volgende week op zaterdag avond veranderen, als je BS minstens 10 kistjes gehaald heeft. :cool:

volgens mij is het nooit toegezegt, sterker nog blauwdrukken zouden verdwijnen met de introductie van de restauratiespreuk.
Door backlash bestaan beide nu.

Geen slapende honden wakker maken aub :eek:
 
Lijkt me niet zo belangrijk. Je kan het elke week zien van zaterdag avond na 22 uur tot dinsdag avond vóór 19 uur. ;)
En het kan pas de volgende week op zaterdag avond veranderen, als je BS minstens 10 kistjes gehaald heeft. :cool:



Geen slapende honden wakker maken aub :eek:
het verdwijnt niet meer hoor, de reden waarom het bestaat is omdat mensen erop wezen dat zijn premium gebouwen hadden gekocht (iig toen met echt geld) en ze deze met restoratiespreuken niet meer bij konden houden gezien bijna elk huis groter is dan 10 vakjes en om die reden deze nooit gekocht zouden hebben.

Om deze reden bestaan blauwdrukken nog zodat premium gebouwen kunnen worden geupgrade voor de "goedkope" prijs.
 
Bovenaan