• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. markymarc

    Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ?

    Ik weet zeker dat het ergens staat want op beta zijn er al die ergens in de background de info kunnen halen. Maar zijn engels is net te min om het mij uit te leggen. :)
  2. markymarc

    Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ?

    Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ? Sommige leden gaan merken dat er geen kp meer kan gestort worden wegens een overschrijding van de limiet. Maar waar kan ik zien hoeveel de limiet is, voor ik hem heb bereikt? Mvg
  3. markymarc

    Decemberdagen 23 en 24 | Afgelopen

    ‘’Ik doe mee!’’
  4. markymarc

    Feedback: Evolutie van de Feniks

    Is er apart feedback/discussie thread over de 3 fenixen ? Of gebeurt alles hiero.
  5. markymarc

    Feedback spelupdate 1.77

    @Lord Soth : Heb nog niet kunnen checken bij het innen. Alleen mijn max. producties zijn gezakt van 800 naar 775% . Iemand die de achterliggende reden kent ?
  6. markymarc

    Feedback de constructen

    Build a port for D001-o “Engine” Build a port for D003-r “Assembly” , deze wordt niet afgevinkt. Is opgelost door opdracht 27 uit te voeren of enkel de tuin te zetten. Support heeft al gereageerd, waarvoor dank.
  7. markymarc

    Feedback de constructen

    Opdracht 26 wordt niet afgevinkt, zijn er nog met dit probleem ?
  8. markymarc

    Feedback Carnaval

    Vind ik leuk : Geen verdubbel dagen voor vlaggen dus meer keuze's voor dagprijzen. Leuke dagprijzen. Nog af te wegen: Kan ik plaats maken met het nieuwe gastras om de carnival set te plaatsen. Denk dat ik liever de sneeuwuilenset laat staan. Grts
  9. markymarc

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Wie kan me wat uitleg verschaffen over OW D111a-timewarp ? 1ste bonus = Is deze vergelijkbaar met zalen onder de berg maar dan voor sentient goederen. 2de bonus = -12% cooldown betekent dit 14u wachten ipv 16u op het volgende sterretje in het tornooi ? Grts marky
  10. markymarc

    ♣ The Elders ♣

    Succes : Het is eenvoudiger om alles goeie speler een BS te vinden dan als goeie BS een goeie speler te vinden. :p
  11. markymarc

    Wie wil samensmelten met onze BS om samen nog een betere BS te vormen.

    Denk dat je beter zelf een topic start @peet
  12. markymarc

    Wie wil samensmelten met onze BS om samen nog een betere BS te vormen.

    Samensmelting met Eaglecats is een feit. Ronseling via forum werkt precies niet echt goed.
  13. markymarc

    Actieve speler zoekt dito bs

    Uit je oproep versta ik dat je vooral op zoek bent naar tornooi broederschappen. Naar mijn zoektocht naar spelers heb ik op zijn minst toch 3 BSen gevonden die plaats hebben en 10 kistjes halen. Elvenstats bied raad.
  14. markymarc

    Wie wil samensmelten met onze BS om samen nog een betere BS te vormen.

    Hoi welke deftige BS wil samensmelten met Arlathan tot een nieuwe BS met gezonde ambitie's. We zijn op zoek naar 9 of meer leden. Heb je interesse laat dan een bericht hier op via pm naar Arlathan. Of zijn er betere ideeën om samensmelten, ik hoor het graag. Grts Marc.
  15. markymarc

    Feedback broederschapsavonturen

    Nog een late proficiat aan de terechte winnaars @Volantis. Mijn armen lagen eraf dus kon geen reactie meer posten :p
  16. markymarc

    Broederschap "The Rings of Power"

    Mooie Poster. Succes met jullie zoektocht.
  17. markymarc

    BS Arlathan zoekt magiers en spelers

    Iemand een idee hoe ik mijn BS terug sexy kan maken ? :p:p:p:p:p:p:p
  18. markymarc

    voltooi 1 uitbreiding van een bonusfabriek

    Bonusfabriek is een fabriekje dat goederen zoals hout/marmer/staal produceert waar je meer van kan produceren bij dezelfde level. Welk je bonusgoed is, kan je terug vinden in je stadhuis. Deze is anders opgelicht.
  19. markymarc

    BS Arlathan zoekt magiers en spelers

    Wij zijn op zoek naar enkele leden waarvan er gerust 1tje mag bij zijn die zin heeft om mee de BS te leiden. Wat vragen we: - Dat je het gezellig houd met regelmatige BH. - In de mate van mogelijke met tornooien mee doet. Min 300 ptn bij deelname. - min 150 k punten Wat bieden we. - We halen...
Bovenaan