• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Actieve speler zoekt dito bs

DeletedUser3652

Guest
Hallo,

Mijn spelersnaam is Elounda0 en ik ben een actieve speler die op zoek is naar een dito broederschap met een voorliefde voor toernooien.

Ik ben sinds 3 weken aanbeland bij de Amuni en ik ben dagelijks meerdere keren online. Mijn bonusgrondstoffen zijn staal, boekrol en toverstof.
Wekelijks zal ik mijn steentje bijdragen aan toernooien, mits ik dezelfde inspanning van de andere bs-leden mag verwachten, zodat we samen minimaal één keer per maand een blauwdruk kunnen halen.

De broederschapsavonturen hebben voor mij geen prioriteit, maar ik ben bereid om wat extra's te doen met mijn vrije ruimte, ook al kan ik weinig korte producties draaien.

Wat ik zoek in een broederschap:
- Regelmatig burenhulp (minimaal 4x of 5x per week)
- Eerlijke handel van goederen (geen cross-tier toegestaan, ook al is het 3 sterren)
- Gezamenlijke inzet bij de toernooien (minimaal 1x 10 kistjes per maand)
- Ruilen van kp's in wonderen (d.m.v. een wondermail)

De chat vind ik minder belangrijk. Wél vind ik het belangrijk dat een bs op een eerlijke manier speelt, dus zonder push-accounts, kp-pushen of heen-en-weer schuiven van leden met het doel om te scoren.

Groetjes,
Elounda0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoihoi,
Wij hebben op dit moment 1 plekje vrij bij ALCEDO CAMINUS * dus je bent van harte welkom :)
We zijn actief met burenhulp, toernooien, BSA's, goede handel en hebben zowel een 5KP als 10KP wondermail.
We doen niet aan push-accounts en dergelijke, maar we zijn wel altijd in voor een gezellige babbel en onze A.M. schrijft regelmatig mooie verhalen.
Klinkt het goed, voel je dan zeker vrij om een mailtje te sturen naar onze Aartsmagiër Mudyda20.
 

DeletedUser234

Guest
Dit is raar, ik krijg in mijn mail melding dat de ts post geplaatst is door @Eleonora0 maar hier op het forum is de post geplaatst door @Elounda0

Zijn toch echt 2 verschillende namen?????
 

DeletedUser3652

Guest
Bedankt voor je bericht Daoine. Ik ga op onderzoek uit naar jullie bs ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Hoi @Elounda0 ik weet niet of je inmiddels een broederschap hebt gevonden maar ons bs 'A Brand New Day' is ook op zoek naar nieuwe actieve leden. Check even ons broederschapsprofiel om te zien of je in kan vinden! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3652

Guest
Bedankt voor je reactie SparklyElf, maar ik zoek een bs met veel actie en waar actief toernooien gespeeld worden.
Wat ik graag wil in een bs, staat in mijn omschrijving hierboven.

Ik weet dat ik veel vraag, maar ik heb geen haast ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Bedankt voor je reactie SparklyElf, maar ik zoek een bs met veel actie en waar actief toernooien gespeeld worden.
Wat ik graag wil in een bs, staat in mijn omschrijving hierboven.

Ik weet dat ik veel vraag, maar ik heb geen haast ;)

Hi Elounda, wat je vraagt is voor een actieve bs normaal :) Wij zijn een actieve bs en zijn op dit moment in de opbouw en zoeken ook actieve nieuwe leden. Succes met het vinden wat bij je past!:)
 
Als je nog twijfels heb bij welke BS je je wilt aansluiten is er bij ons ook nog een plaatsje vrij, we hebben ons voorgenomen om elke keer bij het staal toernooi 10 kistjes te halen en dat is ons ook nog elke keer gelukt, je bent van harte welkom, wij hebben een mail voor 3KP, 5KP en 10KP en ook een mail waar je grotere wissels in kwijt kunt. We hebben ook een leuk systeem voor de BSA en als je geen kleine producties kunt draaien....grote producties zijn ook nodig dus geen probleem.

Je kunt een bericht sturen naar:
Cahira onze Aartsmagiër van The Elvenbane
Lucyskydiamond Magiër
ikkana Magiër
vetrinair Magiër
of naar mij mama 12-3
 

DeletedUser3652

Guest
Bedankt mama 12-3.
2 van de 4.. Dat vind ik niet genoeg. Sorry.
 

DeletedUser3652

Guest
Wat bedoel je met 2 van de 4?

Heb je al bij onze BS gekeken?
Jazeker..
1. Gezamelijke inzet bij de toernooien.
6 leden haalden niet het minimum van 270. Daarbij.. er is volgens de stats pas één keer 10 kistjes gehaald en dat was in december.
2. Geen crosstier-handel
2-sterren handel is niet hetzelfde als eerlijke handel.
3. Wondermail hebben jullie wel :)
4. Burenhulp is oké :)

Dat was 2 van de 4.
 
Hallo daar,

Ik vraag me af waarom je minimaal 1 keer per maand een blauwdruk wilt halen. Voor zover ik kan zien heb je geen magische gebouwen waar je ze op kunt gebruiken. En als je er 1 hebt, kun je maar 1 keer de blauwdruk per hoofdstuk gebruiken. Er is volgens mij dus geen voordeel van de blauwdrukken.

Wij willen wel graag de 10 kisten toernooien zo nu en dan doen, maar met 20 spelers lukt dat eigenlijk net niet omdat niet iedereen bij ons verplicht wordt om mee te doen, en soms ook niet genoeg provincies kunnen doen om veel bij te dragen. En daarbij komt dat hoe verder je bent, hoe meer grondstoffen of troepen er nodig zijn om provincies af te ronden.

Wij hebben een minimum van 3 keer per week burenhulp, vrijwillige deelname aan de toernooien, waar we meestal 3 tot 4 kisten halen. Je kunt dat misschien niet helemaal zien uit de gegevens van ons op elvenstats, maar dat komt doordat we zijn veranderd van broederschapsnaam omdat de aartsmagier te weinig actief was en op dat moment niet bereikbaar om haar rol over te dragen.

Het ruilen tussen de verschillende tieren van grondstoffen is bij ons wel gewoon toegestaan, daar kan ik geen bezwaar in zien.

Als jij aan je wensen vasthoudt zul je het niet aantrekkelijk genoeg vinden om je bij ons aan te sluiten, maar als je wel belangstelling hebt stuur dan maar een ingame bericht naar mij marian-1953
broederschap De wakkere helpers


Groetjes, Marian
 

DeletedUser3652

Guest
Als het gemakkelijk was om een bs te vinden die aan mijn vraag voldoet, zou ik hier niet hoeven posten.

Elke bs vraagt een paar keer burenhulp en overal wordt gesproken over "eerlijke" handel. Die twee zaken zijn vanzelfsprekend.
Ervaring leert dat crosstier-handel slecht is voor de markt en voor de balans in de stadjes (en ook voor mijn plezier in het spel).

Waarom ik af en toe 10 kistjes wil halen?
Omdat het leuk is om samen een prestatie neer te zetten.
Het zegt iets over de samenwerking van een bs, zoals je ook samen avonturen speelt. Bovendien leveren toernooien meer voordelen dan alleen de blauwdruk. Het zorgt voor meer groei door de enorme hoeveelheden kp's, relics en spreuken. Daar heeft de hele bs plezier van.
In te veel broederschappen zijn er een paar spelers die wekelijks veel investeren in de toernooien en waarbij steeds dezelfde spelers meeliften.
Daar pas ik voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af waarom je minimaal 1 keer per maand een blauwdruk wilt halen. Voor zover ik kan zien heb je geen magische gebouwen waar je ze op kunt gebruiken. En als je er 1 hebt, kun je maar 1 keer de blauwdruk per hoofdstuk gebruiken. Er is volgens mij dus geen voordeel van de blauwdrukken.
Binnenkort wordt de blauwdruk omgezet in KR spel en daarmee kan je ook niet magische gebouwen upgraden, dus altijd handig om alvast zoveel mogelijk blauwdrukken te hebben.
Blijkbaar hebben ze geluisterd naar onze feedback, blauwdruk blijft maar je kan er alleen maar magische gebouwen mee upgraden. :(
https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/testing-royal-restoration-spell.11970/#post-69107
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jazeker..
1. Gezamelijke inzet bij de toernooien.
6 leden haalden niet het minimum van 270. Daarbij.. er is volgens de stats pas één keer 10 kistjes gehaald en dat was in december.
2. Geen crosstier-handel
2-sterren handel is niet hetzelfde als eerlijke handel.
3. Wondermail hebben jullie wel :)
4. Burenhulp is oké :)

Dat was 2 van de 4.
We hebben het afgelopen staal toernooi weer 10 kistjes gehaald, december was de eerste keer dat we voor 10 kistjes gingen. Het is de bedoeling dat we dat bij elk staal toernooi gaan halen. En 2 sterren handel is eerlijk het liefst T1 tegen T1 enz....maar om de kleine steden te helpen doen we anders ook wel...op de lange duur heb je daar allemaal weer baat bij.

Succes bij je zoektocht naar een BS die bij je past
 
Uit je oproep versta ik dat je vooral op zoek bent naar tornooi broederschappen.
Naar mijn zoektocht naar spelers heb ik op zijn minst toch 3 BSen gevonden die plaats hebben en 10 kistjes halen.
Elvenstats bied raad.
 

DeletedUser3614

Guest
Hallo,

Mijn spelersnaam is Elounda0 en ik ben een actieve speler die op zoek is naar een dito broederschap met een voorliefde voor toernooien.

Ik ben sinds 3 weken aanbeland bij de Amuni en ik ben dagelijks meerdere keren online. Mijn bonusgrondstoffen zijn staal, boekrol en toverstof.
Wekelijks zal ik mijn steentje bijdragen aan toernooien, mits ik dezelfde inspanning van de andere bs-leden mag verwachten, zodat we samen minimaal één keer per maand een blauwdruk kunnen halen.

De broederschapsavonturen hebben voor mij geen prioriteit, maar ik ben bereid om wat extra's te doen met mijn vrije ruimte, ook al kan ik weinig korte producties draaien.

Wat ik zoek in een broederschap:
- Regelmatig burenhulp (minimaal 4x of 5x per week)
- Eerlijke handel van goederen (geen cross-tier toegestaan, ook al is het 3 sterren)
- Gezamenlijke inzet bij de toernooien (minimaal 1x 10 kistjes per maand)
- Ruilen van kp's in wonderen (d.m.v. een wondermail)

De chat vind ik minder belangrijk. Wél vind ik het belangrijk dat een bs op een eerlijke manier speelt, dus zonder push-accounts, kp-pushen of heen-en-weer schuiven van leden met het doel om te scoren.

Groetjes,

Elounda0
hoi Elounda Als je even naar onze broederschaps overzicht gaat en het bevalt jou wat wij daar in hebben geschreven hoe wij een broederschap zien ,,,, dan kun je solliciteren en schrijf even een Mailtje naar mij

Groetjes Dannyg Magier van Leeuwenhart
Hallo,

Mijn spelersnaam is Elounda0 en ik ben een actieve speler die op zoek is naar een dito broederschap met een voorliefde voor toernooien.

Ik ben sinds 3 weken aanbeland bij de Amuni en ik ben dagelijks meerdere keren online. Mijn bonusgrondstoffen zijn staal, boekrol en toverstof.
Wekelijks zal ik mijn steentje bijdragen aan toernooien, mits ik dezelfde inspanning van de andere bs-leden mag verwachten, zodat we samen minimaal één keer per maand een blauwdruk kunnen halen.

De broederschapsavonturen hebben voor mij geen prioriteit, maar ik ben bereid om wat extra's te doen met mijn vrije ruimte, ook al kan ik weinig korte producties draaien.

Wat ik zoek in een broederschap:
- Regelmatig burenhulp (minimaal 4x of 5x per week)
- Eerlijke handel van goederen (geen cross-tier toegestaan, ook al is het 3 sterren)
- Gezamenlijke inzet bij de toernooien (minimaal 1x 10 kistjes per maand)
- Ruilen van kp's in wonderen (d.m.v. een wondermail)

De chat vind ik minder belangrijk. Wél vind ik het belangrijk dat een bs op een eerlijke manier speelt, dus zonder push-accounts, kp-pushen of heen-en-weer schuiven van leden met het doel om te scoren.

Groetjes,
Elounda0
 

DeletedUser3652

Guest
hoi Elounda Als je even naar onze broederschaps overzicht gaat en het bevalt jou wat wij daar in hebben geschreven hoe wij een broederschap zien ,,,, dan kun je solliciteren en schrijf even een Mailtje naar mij

Groetjes Dannyg Magier van Leeuwenhart
Zoals je hierboven kan zien, heb ik inmiddels een bs gevonden die aansluit bij mijn wensen, dus ondanks de sympathieke bs-omschrijving, bedank ik voor je bericht.

Groetjes,
Elounda0
 
Bovenaan