• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: tip voor vechten (elfen)

DeletedUser1435

Guest
Hallo ben pas aan het spelen en heb bijna al mijn troepen verloren. Hoe kan ik aan nieuwe troepen komen. Ik wacht al een tijdje maar zie geen nieuwe troepen verschijnen. Wie kan mij helpen?
Groet sypi
 

DeletedUser472

Guest
heb je kazerna al onderzocht zo ja bouw er een en daar kan je troepen in maken
 

DeletedUser2080

Guest
Beste elfjes, een vraag....
Het vechten gaat mij slecht af. Ik heb hier op forum alles gelezen, ook op de wiki, filmpjes op youtube gekeken....combatguide van Crazy wizard...
en ik dacht... als ik straks treanten heb... als ik straks golems heb.... dan komt het goed.
wel ik heb ze.
En ik kan nog niks :-(
golems vallen meteen neer, tegen troepen (op ongeveer 5 a 6 vakjes afstand van mn dorp) zijn megagroot (meer dan 140) ...treanten zijn traag en gaan ook vaak dood... boogschutters vallen na 1 klap, net als die golem. Ik heb net een troepgrootte bereikt van 90. das nog altijd weinig. en omdat ik vrij klein ben nog (speel nu ruim voor week 4) heb ik gewoon nog niet genoeg grondstoffen om af te kopen.
Op bijna alles wat ik lees ging t over golems (die zijn meteen na een klap al dood) of tovenaressen... maar het kan toch niet zo zijn dat je gewoon niet kunt vechten? wat heeft die vecht functie en waardeer kazernes op tot in de eeuwigheid dan voor zin?

de vraag:
Hoe maai ik Mistlopers, banshees, die griezels op die bijen en kanonniers neer?

ohw ja... ik heb nederlandse namen nodig, anders snap ik het vrees ik nog niet :)
 
Hoi Stellina,

Vechten op de wereldmap is eigenlijk allen weggelegt mits je niet meer provincies hebt vrijgespeelt dan tussen het minimum van je hoofdstuk en het minimum van het volgende hoofdstuk. hoe meer je hiervan afwijkt, hoe "onmogelijker" de gevechten worden.

Als ik jou zo hoor zit je net als velen van ons daar ver boven, en dan is afkopen het devies.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad Crazy.
Eenmaal verder is het niet vechten tegen de bierkaai maar er over heen.:confused:
Het is dat je ze nodig hebt in sommige opdrachten ander had ik allang kazerne e.d. weg willen halen
 

DeletedUser2080

Guest
Hoi Stellina,

Vechten op de wereldmap is eigenlijk allen weggelegt mits je niet meer provincies hebt vrijgespeelt dan tussen het minimum van je hoofdstuk en het minimum van het volgende hoofdstuk. hoe meer je hiervan afwijkt, hoe "onmogelijker" de gevechten worden.

Als ik jou zo hoor zit je net als velen van ons daar ver boven, en dan is afkopen het devies.


Snik. Snotter. Jank.
ok... dank je wel...
die griezels zijn dus niet stuk te krijgen met golems?
*begint weer te snikken*

;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Snik. Snotter. Jank.
ok... dank je wel...
die griezels zijn dus niet stuk te krijgen met golems?
*begint weer te snikken*
Ik gooi ze wel vaak om met golems, of met orkkrijgers, want die rammen hard (op lichte melee)
 
Bovenaan