• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Whitemoonfairy

  1. Whitemoonfairy

    vraag over hoofdstuk opdrachten en afsluiting

    Die heb ik gelukkig nog laten staan ^_^ dankjewel! heb me rem er weer opgegooid! Voor mij is het nu opgelost allebij dankjullie wel!!
  2. Whitemoonfairy

    vraag over hoofdstuk opdrachten en afsluiting

    Wat een opluchting! nog nooit gehad, hou me altijd netjes aan de opdrachten lol (was me dit keer helemaal ontgaan) Dankjewel!!
  3. Whitemoonfairy

    vraag over hoofdstuk opdrachten en afsluiting

    Goeiemorgen! Ik ben amuni hoofdstuk aan het afsluiten (en was so happy dat ik spontaan de gebouwtjes weg heb gedaan) Nu komt het ik heb dus niet stil gestaan bij die opdrachten (verhaal lijn opdrachten) en er staat niet overslaan bij... Als ik nu de volgende hoofdstuk ontgrendel kun je ze dan...
  4. Whitemoonfairy

    weer spookmeldingen

    Ik heb het met de mail zie het aantal oplopen maar geen berichten.
  5. Whitemoonfairy

    Feedback Wintermagie 2019

    Goeiemorgen! Vind het er allemaal erg mooi uit zien! Maar vind de manier hoe je de peperkoek huis moet uppen erg moeilijk bij elkaar krijgen :confused: (had er voorheen al moeite mee, maar nu is het echt gok werk geworden) Vind dit systeem dus niet zo leuk... hoop dat het volgende event weer...
  6. Whitemoonfairy

    Discussietopic Wereld Winyandor

    Dankjewel! dan laat ik het :)
  7. Whitemoonfairy

    Discussietopic Wereld Winyandor

    Hoi! (sorry als ik dubbel doe, was aan het lezen en schrok een beetje van alle reakties :confused:) Ik heb zelf 1 accound en 1 wereld en heb wel eens gedacht om nog een stad te openen maar vind de dubbel werk te veel voor mijn prive leven (moeder met kids die ook aandacht willen :eek::D) Toen...
  8. Whitemoonfairy

    Haaiepalooza tijds duur?

    Laatmaar ik heb goed zitten kijken en vergelijkt met andere en het was verwarrend om dat er 2700 (56/u) staat wat dus inhoud dat het 48uur is.. en er onder stond vroegtijdig innen en dat is 24uur misschien een idee om er duidelijk neer te zetten 2700 per 48uur en dan wat het per uur is en...
  9. Whitemoonfairy

    Haaiepalooza tijds duur?

    Goeiedag! Ik hoop dat ik het mis heb maar was die niet 24uur? Hij zegt nu 56uur dat maakt wel een heel verschil :( Hebben ze het aangepast of heb ik verkeerd gekeken? :confused: Groetjes Moon.
  10. Whitemoonfairy

    Feedback zomer zeemeerminnen

    Ik mocht willen dat ik die laten kon! :D Helaas alleen engels en nederlands :)
  11. Whitemoonfairy

    Feedback zomer zeemeerminnen

    :confused: Oh!! Sorry helemaal niet door gehad! Ik had er voor in engels gechat en ben blijk er in blijven hangen :oops: Terwijl nederlands makkelijker is :D Zal er beter op letten! Bedankt en groetjes Moon.
  12. Whitemoonfairy

    Feedback zomer zeemeerminnen

    I was shocked at first :eek: but thank you!! I had lots off fun!!:D (I did needed to use a lot of time speeders but got lots back too) Welldone!!! :diamond: I even got the fishtank compleet!!:D
  13. Whitemoonfairy

    Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    @Tinka Heel erg bedankt!!!
  14. Whitemoonfairy

    Feedback Koningin der Zeeën

    Dankjewel! ik ga kijken :D Update: heb het gevonden heel erg bedankt!!
  15. Whitemoonfairy

    Feedback Koningin der Zeeën

    Hoi! Ik hoop dat ik niet onbeschoft ben (is echt niet mijn bedoeling) Ik kijk altijd bij de discussie groep als er een nieuw event komt en tot nu toe heb je altijd een persoon die zo geweldig is een NL lijst te maken van de opdrachten (ik zelf kan wel engels maar mijn guild lid heeft erg veel...
Bovenaan