• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door syiryo

  1. Land verplaatsen

    Juist... dit is voor mij ook de reden.!
  2. Land verplaatsen

    Ik ben geen beginnende speler, maar een tijd geleden is er een extra regel land bij gekomen, waardoor ik nu een vreemde hoek erin heb. Voor mij lijkt het dus wel fijn dat stukje aan de nieuwe regel te kunnen plakken. Het duurt nu langer voor ik door het boek heen ga , en dus landuitbreiding...
  3. Land verplaatsen

    Het lijkt mij handig dat je stukken land die je hebt vrijgespeeld of gekocht hebt kunt verplaatsen.
  4. Vraag over opdracht hoofdstuk Amuni XIII

    Ah.. bedankt !
  5. Vraag over opdracht hoofdstuk Amuni XIII

    Ik heb als opdracht ..onderzoek spirituele bonusgoederenproductie. Maar in mijn boeklijn heb ik van het 3e rijtje de bovenste 3 al gevuld (en groen). Dat zijn toch de spirituele goederen??
  6. Vraag over sneeuwuil event

    Oh.. domme vraag, maar waar kan ik die dan terugvinden ? Als ik die bij opdracht 5 heb gewonnen ?
  7. Vraag over sneeuwuil event

    Dankjewel voor je antwoord !! Is dat de sneeuwuilgrot ??
  8. Vraag over sneeuwuil event

    Bij opdracht 9 moet ik wereld toernooien winnen , deze zijn voor mijn legers te moeilijk. Voer heb ik wel , maar ik heb niets waar ik het bij kan gebruiken. Ik loop dus al bij opdracht 9 vast ???
Bovenaan