• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Land verplaatsen

Mij ook! Ik ben alleen bang dat (als dat ooit mogelijk wordt) het dan alleen kan als het hele 5x5 vlak leeg is...
 
Dat lijkt mij ook gemakkelijk, als je per ongeluk land op de verkeerde plaats hebt gezet om het te kunnen verplaatsen
 
Nu ik er nog eens verder over nadenk, is dit - zoals @Yogi69 ook al aangeeft - alleen nuttig voor beginnende spelers. want juist zij ontdekken na verloop van tijd dat je een stad het best in alle richtingen tegelijk kunt ontwikkelen (vierkant). Die kunnen echter nog geen toren spelen, hebben dus nog geen teleportspreuken en daardoor wordt het eigenlijk een zinloze optie, want alles moeten afbreken in plaats van tijdelijk opslaan, is - juist voor een beginner - geen echt fijn alternatief... dus ik pas mijn stem aan. -1
 
Ook voor een gevorderde speler is het fijn, omdat niet lang geleden er een nieuwe rij bijkwam aan de rechterkant.
Ik zou graag wat plaatsen van onder willen verplaatsen naar die rechterkant, zodat ik die al kan benutten om straks niet weer helemaal mijn stadje om te draaien.
Dus ik zeg ja fijn als het kan, omdat het dan kan.
Dus zeker +1.
 
Nu ik er nog eens verder over nadenk, is dit - zoals @Yogi69 ook al aangeeft - alleen nuttig voor beginnende spelers. want juist zij ontdekken na verloop van tijd dat je een stad het best in alle richtingen tegelijk kunt ontwikkelen (vierkant). Die kunnen echter nog geen toren spelen, hebben dus nog geen teleportspreuken en daardoor wordt het eigenlijk een zinloze optie, want alles moeten afbreken in plaats van tijdelijk opslaan, is - juist voor een beginner - geen echt fijn alternatief... dus ik pas mijn stem aan. -1
Ik ben geen beginnende speler, maar een tijd geleden is er een extra regel land bij gekomen, waardoor ik nu een vreemde hoek erin heb. Voor mij lijkt het dus wel fijn dat stukje aan de nieuwe regel te kunnen plakken. Het duurt nu langer voor ik door het boek heen ga , en dus landuitbreiding krijg, dus voor mij blijft het een leuke optie (dat het stuk land leeg moet zijn oke).
 
Ook voor een gevorderde speler is het fijn, omdat niet lang geleden er een nieuwe rij bijkwam aan de rechterkant.
Ik zou graag wat plaatsen van onder willen verplaatsen naar die rechterkant, zodat ik die al kan benutten om straks niet weer helemaal mijn stadje om te draaien.
Dus ik zeg ja fijn als het kan, omdat het dan kan.
Dus zeker +1.
Juist... dit is voor mij ook de reden.!
 
Bovenaan