• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vraag over sneeuwuil event

Bij opdracht 9 moet ik wereld toernooien winnen , deze zijn voor mijn legers te moeilijk. Voer heb ik wel , maar ik heb niets waar ik het bij kan gebruiken. Ik loop dus al bij opdracht 9 vast ???
 
In het scherm van het event zie je onderaan een balk met hoe ver je bent met de quests. Op bepaalde punten kun je een extra prijs pakken als je al genoeg quests hebt beantwoord.
De meest linkse daarvan is bij opdracht 5, en dat is de uil.

Als je die pakt, komt hij in je inventaris.
Vanuit daar kun je de uil in je stad neerzetten, en dan kun je hem wat voer geven.
 
Klik links eens op Wintermagie, waar je opdrachten verschijnen? Dan opent het event venstertje, waar je kunt zien hoever je al bent... onderdaan staat een balkje (blauw voor wat je al gedaan hebt) met 5 icoontjes... als je op het meest linkse klikt, ontvang je de uil in je inventaris
 
Hoe kom ik aan diervoeder als de academie die niet aanbied?
Wachten tot de academie het wel aanbied… of diamanten investeren in het sneller wisselen van wat de academie aanbied (raad ik af, want dat kan een dure grap worden, je weet immers niet wanneer dat diervoer voorbij zal komen).
 
Hoe kom ik aan diervoeder als de academie die niet aanbied?
Recepten wisselen elke 6 uur, het komt gegarandeerd wel voorbij.
Heb je al 2 combinatie versnellers? Soms mag dier-voeing voor meer spreukfragementen of een aantal kapotte runen scherven maken, maar meestal heb je 2 combinatie versnellers nodig.
 
Ik merk dat binnen onze familie meer mensen iet voorbij opdracht 9 komen, dus ben ik niet de enige
Het verbaast wel dat binnen 1 groep spelers er vrijwel niemand is die dierenvoer op voorraad heeft.. je hoeft het immers niet te maken, alleen maar te hebben en te gebruiken.
 
Och, als je net begonnen bent of nog geen dieren hebt (je slaat events bijv altijd over), waarom zou je dan dierenvoedsel maken?
Niet iedereen gebruikt elke gebouw op dezelfde manier.
 

Aeva

Chef
De academie is in het spel op level 2 en gezien de huizen is het hfd 5. Dus zo erg in het begin is het nou ook weer niet...
Hoe luidt trouwens die opdracht 9 exact?
Zo dus:
Fight and win in 3 Encounters or Use 1 Pet Food
Produce Advanced Tools 4 times
Dus het is wachten tot dierenvoer voorbij komt in de MA en dat gebeurt een dezer dagen vanzelf.
Of het is 3 x vechten. Dan kies je dus voor de gemakkelijkste gevechten en die kun je ook gewoon winnen. Maar niet als je kazerne iets van 7 upgrades achter loopt.
Kortom: @Sirhc Aivlys als je deze opdracht niet kunt uitvoeren, dan komt dat omdat je een kazerne halverwege hoofdstuk 2 hebt laten staan, terwijl je ver in hoofdstuk 5 zit.
 
En ik dacht dat hier aardige mensen advies gaven, mijn fout
Ik ben wel aardig hoor. Heb zelfs velen op weg geholpen.
Maar je zegt zelf dat de goedbedoelde adviezen verder niemand op weg helpen om vervolgens dan maar het event over te slaan.
Als je denkt dat alles even in 1 dag opgelost is kan ik je uit je droom helpen, gaat niet lukken.
Voor alles geld in dit spel je zal er tijd en energie in moeten steken.
Hoe meer je er in steekt hoe sneller alles kan gaan.
En nagenoeg alle facetten van dit spel zijn met elkaar verbonden.
Wil je hogere aantallen bonusgoederen verzamelen zal je meer relics moeten halen. Waar haal je de meeste relics, juist uit het toernooi.
Toernooi kost leger dus wapenkamers en kazerne uppen om meer te kunnen maken. Legers maken kost hamertjes dus voor voldoende wp zorgen en die ook uppen. Al die gebouwen kosten cultuur dus zorg voor goede cultuurgebouwen meestal uit event te halen.
Als je dat allemaal teveel werk vind dan gaat het idd lastig worden.
Event duurt 32 dagen en om dan na 2 dagen al gaan zeggen sla dit event wel over komt bij mij over als de handdoek wel heel snel in de ring gooien.
Ik denk altijd zo. Kan niet bestaat niet en niet willen kan je beter denken is dit spel wel geschikt voor mij.
 
Bovenaan