• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Rubio

  1. Feedback spelupdate 1.141

    Speciaal voor die vreselijk onduidelijke tablad pictogrammetjes hier naar toe. Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ze zijn klein, onduidelijk en vaag. En dat komt denk ik ook vooral door de veel te donkere kleuren die gebruikt zijn. Ik speel op ene laptop dus een groot genoeg scherm zou je...
  2. Feedback toernooiaanpassingen

    Precies wat ik zeg dus. Ze zien liever geen inkomsten. Heel jammer hoe een goed spel kapot gemaakt wordt.
  3. Feedback toernooiaanpassingen

    Dus eigenlijk worden de mensen die door dias te kopen de makers ondersteunden nu afgestraft? Nee... duidelijk... Geen dias kopen meer dus.
  4. Feedback toernooiaanpassingen

    Nou... dat klinkt al hoopgevend allemaal.... Zou het dan toch zo ver komen dat ik na al die jaren een ander spelletje ga zoeken? Erg jammer dat een leuk spel verpest wordt door zijn eigen makers.
  5. Feedback toernooiaanpassingen

    Begrijp ik nou goed dat de kp's die ik uit de tournooien haalde moeilijker danwel onmogelijk gemaakt wordt? Wat is er dan precies verbeterd??
  6. Feedback Meiviering

    Feedback meiviering? Ok komttie: gatverdarrie WEER die tijdverspillende nutteloze 0, *heel veel nullen*1 procent kans op de dagprijs en miezerige andere prijzen. Maar bovenal dat domme draaiende ding rechts naast die boom. Wat moet dat voorstellen in godsnaam.... En waarom dat draaien.. heeft t...
  7. Feedback spelupdate 1.103

    Ik vind t vooral bloedirritant dat je bij meerdere groene vinkjes elke keer opnieuw t scherm moet oproepen omdat hij meteen weggaat na 1 vinkje innen.
  8. diamanten

    Ik denk dat wanneer Inno die belachelijke verhoging op de uitbreidingen weer terugdraait er aanzienlijk meer dia's gekocht worden. Toen de veldjes nog een vaste prijs hadden kocht ik alle veldjes die konden. Nu ga ik dat dus niet meer doen. 80 euro voor een digitaal veldje ofsow...
  9. Feedback Spelupdate 1.97

    ja. Raar heh. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat t nieuwe systeem nog steeds niet klopt.
  10. Feedback Spelupdate 1.97

    dus.... 499 kristal aanbieden en 500 zijde vragen is tegenwoordig gewoon 2 sterren?? Leuke update hoor... nu moet je behalve naar de sterren ook naar de getallen kijken om niet genaaid te worden.
  11. Feedback De Toren der Eeuwigheid

    Even kort naar gekeken: Vechten vind ik zonde van de legers want die heb ik al hard zat nodig in de tournooien. En dat onderhandelen? Geen idee hoe dat werkt maar na 1 keer was ik mij teveel aan grondstoffen kwijt dus toedeledokie ermee. En dan de 'prijzen' ... Niks bijzonders in verhouding tot...
  12. Oplichting!!!!

    Goeidag zeg... iets met slakken en een kilo zout op storten.. Wees gewoon blij dat je gewaarschuwd wordt. Dankjewel Master Aragorn voor het melden. Zeker ook even melden bij support :)
  13. Verbinding server instabiel?

    weg ermee dus na die 100 dagen.
  14. Spelupdate 1.76 - 1 april

    Geloof dat ik met mn slaperige hoofd de eerste 2 of 3 nog voor waar aannam maar daarna werden t wel heel bijzondere veranderingen. Maar de 'grap' van mijn zoon vanmorgen met 2 glazen vol water ondersteboven op de kookplaat zetten waardoor alles onder t water zat toen ik die oppakte vond ik erger...
Bovenaan