• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

diamanten

Hoi,
volgens mij zullen er wel een paar mensen zijn die net als ik graag wat meer diamanten willen,en ik zou willen voorstellen om het zo te maken dat je ook met goederen,munten,en/of voorraden :diamond: kan kopen,en niet alleen met echt geld.Ik ben daar op gekomen want ik wil graag mijn academie upgraden en nu moet ik hopen op diamanten uit de wensput en de toren,en ik veronderstel dat er nog wel wat mensen(/elven)zijn die in games niet zo snel dingen kopen met geld.
bowmaster,W
 
Dias zijn de inkomstenbron van Inno waar ze het spel en de medewerkers eromheen van betalen. Zonder die geldstroom is het heel gauw einde verhaal voor Elvenar.
Kortom, je voorstel maakt geen enkele kans, je zult het met wensputten, toren, en mystiek object uit de academie moeten doen als je er geen echt geld aan wilt spenderen.
 
Ik heb zelf mijn arbeidershut en magische academie naar 5 kunnen upgraden zonder geld te besteden. Inderdaad, je moet wachten op diamantjes uit de wensput, maar aan het eind van hoofdstukken krijg je er ook regelmatig 200. En er worden regelmatig spellen hier op het forum georganiseerd, waarbij soms ook diamanten te winnen zijn. Dat geluk heb ik ook wel eens gehad. Vooral geduld hebben.
 

Deleted User - 147694

Guest
bowmaster, dit is een free to play game, met de mogelijkheid om aankopen ingame te doen, wat feitelijk inhoud dat de game om te spelen gratis is, maar dat er de mogelijkheid is om geld in de game te stoppen door diamanten aan te schaffen.

Dat je toch de diamanten ingame krijgen kunt zonder er geld aan te moeten spenderen is al speciaal genoeg vind ik. Het moet wel aanlokkelijk blijven om diamanten te willen kopen, anders kan InnoGames Elvenar wel opdoeken omdat er geen geld meer aan besteed wordt...
 

DeletedUser2989

Guest
Ook zijn er nu al veel meer diamanten te winnen zonder geld te besteden dan 2 jaar geleden b.v. via wensputten, de geest en sinds ongeveer een half jaar de toren.
In de toren kun je nu zelfs magische werkplaatsen en woongebouwen winnen. In het voor-toren tijdperk waren die alleen met diamanten te koop.

Een spelletje blijft alleen leuk als er ook ergens schaarste is. Als alles makkelijk is, gaat het snel vervelen.
 
Ik denk dat wanneer Inno die belachelijke verhoging op de uitbreidingen weer terugdraait er aanzienlijk meer dia's gekocht worden. Toen de veldjes nog een vaste prijs hadden kocht ik alle veldjes die konden. Nu ga ik dat dus niet meer doen. 80 euro voor een digitaal veldje ofsow...
 
Nu ga ik dat dus niet meer doen. 80 euro voor een digitaal veldje ofsow...
Gelukkig mag je dat helemaal voor jezelf beslissen... én gelukkig zijn er ook spelers die diamanten niet alleen kunnen maar ook willen kopen, want anders was dit spel allang doodgebloed...
 
Ik denk dat wanneer Inno die belachelijke verhoging op de uitbreidingen weer terugdraait er aanzienlijk meer dia's gekocht worden. Toen de veldjes nog een vaste prijs hadden kocht ik alle veldjes die konden. Nu ga ik dat dus niet meer doen. 80 euro voor een digitaal veldje ofsow...

Ben het lang helemaal met je eens geweest, voor mij geld hetzelfde,
Probleem is dat we nu op diverse manieren diamanten kunnen verdienen, op basis van die diamanten zijn de oude prijzen ook niet houdbaar, dan koop je elke 1-2 maanden een gratis velde met je diamanten.

OP 1 account heb ik de afgelopen 3 weken al meer dan 4000 diamanten bij elkaar geharkt.
Daar wringt het nu dus.
 
Met alle respect... maar dit klinkt toch vooral als een luxe probleem!

Oh ik klaag niet, maar als uitbreidingen terug zouden gaan naar 2000 diamanten p.s. dan worden ze redelijk eenvoudig "gratis"
het aantal diamanten dat je uit de toren kan halen is bv best groot, zeker op 2 werelden, dan kost je 1 uitbreiding 1 maand toren spelen ofzo.

Dan geef je dat 10tje cash dus ook niet meer uit want de dia's heb je al liggen. want je krijgt die gratis.

Ja de uitbreidingen zijn veeeeeel te duur, zo duur dat weinig spelers ze nog kopen, maar tegelijktijd krijgen we dus zoveel gratis diamanten dat ze op de oude prijs weer veel te goedkoop zijn.
 
Bovenaan