• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door loki65

  1. loki65

    Help mijn fort terug te zetten

    Kunnen jullie mijn Fort van wraak terug zette, heb die per ongeluk mee verkocht na dat ik een toren van duisternis heb verkocht na niet meer werken. Ik zou liever mijn dia's aan iets anders besteden.
  2. loki65

    Verheven goederen.

    Het zou van inno uit een hele goede oplossing zijn (bij de verheven goederen) dat ze automatisch verdwijnen na X tijd/ uren, bv 24u Alles is opgeruimd, en crosstier tiert niet rond. Je kan ook je vraag en aanbod zelf invullen, dan hoef je die troep,niet te zien, en ga je je ook niet ergeren...
  3. loki65

    Eenhoorn zoekt 4 Eenhoorns of kleine BS

    We zijn een BS die rustige maar gedreven spelen, elkaar helpen, op een respect volle manier communiceren met elkaar......... Wie zien we graag komen? Zie hierboven, maar ook onze beperkte afspraken nakomen. Wie zich er niet aanhoud, mag een wip verwachten. Wat bieden de Eenhoorn? Hulp waar...
  4. loki65

    hobbykamer,

    hoi, het is idd een test, er zijn nog andere in omloop maar daar weet ik niets van. Zelf heb ik ook een hobby kamer, en gebruik ze regelmatig. je kan het per dag 4 maal gebruiken. Als je iets te kort hebt, bv hamers, krijg je een bepaald % extra, ook als je een betovering hebt opgezet. Je...
  5. loki65

    Toren overzicht na afloop

    +1
  6. loki65

    wapenkamer nodig? als je ook dwergenbolwerk hebt.

    op een geven moment kom je ze hard te kort, ik zou ze houden
  7. loki65

    arena

    -1 ik vind dit geknok meer dan genoeg. Zou het vrijblijvend zijn kan ik er mee leven, maar het moet opbrengen, dus nee
  8. loki65

    Handel

    als je met zes prille spelers in een bs zit, geen handel is, is verhuizen de beste optie. je houd niet minder van je poezen. ;)
  9. loki65

    Filmrolletje

    Je hoeft niet te kijken he, je klikt er niet op en je ziet niets. Dus stoppen hoeft niet.
  10. loki65

    Filmrolletje

    blijkbaar mag ik ze allemaal uittesten, filmrol, videoadvertentie en de hobbykamer. De hobbykamer vind ik het best, je kan kiezen uit een reeks goederen, + 20%. Dan de filmrol, mooie prijzen en video vind ik niets. Er is al een groot verschil op pc of smart, pc 4sec en smart 30 sec. Je kijkt...
  11. loki65

    Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

    De stilte van dit gebouw is enorm mooi, de traan, alles. Een gebouw dat gegroeid is functie, maar niet in omvang. Je hebt het nodig om het spel te kunnen spelen, maar zo sereen.
  12. loki65

    Feedback: Spelupdate 1.171

    Oeps idd niet leuk, zeker als ze zuur verdiende dia's ook afnemen. Ik zou denken, eigen schuld dikke bult, en laten houden. Was jullie echt gegund. Schelden is ook niet nodig, want we weten allemaal dat dit hogerop beslist wordt. Spijtig dat dit gebeurd is.
  13. loki65

    Feedback: Spelupdate 1.171

    We hebben een bug opgelost die gevonden is in onze Beta-server, waarbij spelers zonder legitieme reden meerdere Diamond-beloningen ontvingen. Hoe spijtig is dit, leuke voor wie het kreeg. ;)
  14. loki65

    Feedback: De grote opgraving

    Helemaal mee eens, doe mijn taken netjes en speel tot het laatst, en helemaal geen compleet zet. En ja het is mijn vrije keuze om er geen dia's tegen te gooien, en zo geen set te halen. Maar laat ons eerlijk zijn, zo af en toe een set compleet zou toch fijn zijn. werkt voor velen motiverend...
Bovenaan