• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wapenkamer nodig? als je ook dwergenbolwerk hebt.

Vraag me af of ik de wapenkamers kan opruimen als ik toch een dwergenbolwerk heb. Deze geeft nu 1320 trainingsbonus. De wapenkamer geeft maar 160 training, dus in totaal heb ik nu 1480. Maar die 160 van de wapenkamer is dus niet zoveel, als ik die opruim blijft dan wel de 1320 training staan?
 
Die 1320 bonus is gebaseerd op het huidige level van je Dwergenbolwerk en je huidige troepenomvang, het verwijderen van een wapenkamer zou daar geen invloed op moeten hebben. Ik denk wel dat je je wapenkamer(s) nog wel gaat missen.
 
Vanaf het orken & goblins hoofdstuk gaan je wapenkamers orkjes produceren. Ze blijven ook in het spel, je blijft ze nodig hebben.
Er zijn wel een paapr andere manieren om orkjes te verkrijgen, maar wapenkamers is 1 van de smpelste.
 
Orkjes heb ik zat, want enkele -event-gebouwen leveren die in overvloed (nog), ik maak ze nooit in de wapenkamer omdat dat ook voorraden kost. En voorraad heb ik wel weinig.
Ik zal de wapenkamer dan wel in de opslag doen, mocht ik hem toch nodig hebben kan die dan zo terug.
 
Die wapenkamers heb je hard nodig. Je gaat later in het spel een hoop orks nodig hebben voor onderzoeken, uppen gebouwen en voor gastras.
Voor je het weet ben je zo 1 tot 2M orks kwijt. Of als je toernooi speelt en sommige gevechten vragen orkkrijgers of orkstrateeg dan moet je die weer aanmaken met je oefenterrein en maken kost orks.
Orks maken kost je idd veel voorraden (hamertjes) maar daar heb je een heel goed wonder voor en dat is toren van welvaart die ieder 3 uur behoorlijk voorraden kan geven.
En ik neem aan dat je ook toernooi speelt en met voldoende wapenkamers in combinatie met bolwerk en sluwe kan je ook voldoende troepen aanmaken. Ook troepen maken kost je voorraden en dan moet je zorgen dat je die voldoende binnenkrijgt. Want met alleen kazerne ga je het toernooi niet redden want je zal ook regelmatig met troepen uit het huurlingenkamp moeten vechten.
Je moet met dit spel altijd minimaal 2 hoofdstukken in voren denken. Dus beter vooraf dan achteraf maken. Speelt een stuk relaxter.
Wens je verder veel succes met het niet in voren maken van een voorraadje orks.
 
Dacht met 20.000 ork nu wel goed te zitten. Maar dus niet. Dus heb ik nu eerst Toren van welvaart gezet, en laat ik mijn 2 wapenkamers staan en laat ze bovendien orkjes maken.
Toch leuk dat puzzelen, en bedankt allen voor de tips en inzichten.
 
Dacht met 20.000 ork nu wel goed te zitten
Maak je borst maar nat... afhankelijk van het hoofdstuk waar je in terecht komt heb je afwisselend vele miljoenen (!) van het een of ander nodig. Dat kunnen orken zijn, maar ook mana, zaden en verder alles wat Inno er bij heeft bedacht (bijv. unurium).. of nog gaat bedenken!
 
Nee wapenkamers laten staan, dat sowieso en uppen wanneer je kan. Je gaat ze nog hard nodig hebben en zet er het liefste al vanaf het begin zoveel mogelijk weg, stuk of 5 a 6..
 
Heb 16 wapenkamers staan. Oke heeft ook met ranking te maken maar leveren me ook veel orks op.
Nu 15M orks op voorraad. Had 30M op voorraad maar was door mijn orkkrijgers en strateeg heen dus moest even versneld wat bijmaken.
 
Orkjes heb ik zat, want enkele -event-gebouwen leveren die in overvloed (nog), ik maak ze nooit in de wapenkamer omdat dat ook voorraden kost. En voorraad heb ik wel weinig.
Ik zal de wapenkamer dan wel in de opslag doen, mocht ik hem toch nodig hebben kan die dan zo terug.
op een geven moment kom je ze hard te kort, ik zou ze houden
 
Bovenaan