• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Keimpe14

  1. We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

    Kom maar op met die diamantjes
  2. Opgelost Tekst Fenikscultus in verkeerde taal

    Nee. In vorige evenementen werd bij elke opdracht een stukje van het verhaal van het evenement verteld. Dit keer is er veel minder verhaal bedacht bij het evenement en komt Ochmaa dus slechts af en toe ervoor om een nieuw stukje van het verhaal te vertellen. Maar die verhaaltjes hoef je niet te...
  3. Opgelost Tekst Fenikscultus in verkeerde taal

    De teksten van Ochmaa zijn in het Engels (dus de tekst die re voor komt met het plaatje erbij). De opdrachten zelf zijn gewoon in het Nederlands.
  4. Opgelost Tekst Fenikscultus in verkeerde taal

    Je bent niet de enige, is ook bij mij in Ar. Edit: Ook de tweede boodschap van Ochmaa is in het Engels
  5. Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

    De opdrachtenlijst is hierboven al geplaatst als pdf in de 6e post.
  6. Bug

    Na de update van zonet zijn de huizen weer zichtbaar. Hopelijk is ook de Koudvuurfeniks opgelost.
  7. Bug

    Bij mij zijn in mijn mensen-account in Chrome de woongebouwen niveau 31 onzichtbaar geworden. Niveau 30 wel zichtbaar. In mijn elfen-account dat ik in Edge speel, zijn zowel de woongebouwen niveau 31 als 30 gewoon zichtbaar, zo ook de magische.
  8. Achtergronden

    Hartelijk dank @DonFrank . Heb je ook nog het normale startscherm voor elfen beschikbaar?
  9. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Sorry Rodeon, die schatting is er compleet naast. Dit event heeft een speltype dat nieuw is voor Elvenar. Het speltype is al wel een aantal keer langsgekomen in FoE. Ik vind het een leuk nevenspelletje, maar houdt er rekening me dat het omzetten van je event-currency naar prijzen wel wat meer...
  10. Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

    Je kan daarbij ook meenemen dat in alle vorige hoofdstukken de onderzoeken van de OW verplicht waren. Het lijkt er daarmee dus op dat Inno wil dat we die altijd onderzoeken.
  11. Achtergronden

    @DonFrank Naast de aanvulling met de laatste event-achtergronden zou ik ook graag de normale achtergronden voor mens en elf hier zien. Alvast bedankt.
  12. Feedback: De Tovenaarsbedevaart

    @SparklyElf Heb je alle prijsjes uit de opdrachtenlijn al geïnd? Zie de onderbalk in het opdrachtenveld
  13. Peiling Aanpassing Toren vd Eeuwigheid signalering

    Ik bedacht deze pas tijdens de stemming, dus ik wist dat het niet meer aan dit voorstel toegevoegd kon worden. Maar omdat het er wel direct bij aansluit, heb ik het nu toch gevraagd. Inderdaad, vanuit het "niet geschoten"-idee.
  14. Peiling Aanpassing Toren vd Eeuwigheid signalering

    Misschien kan direct de tip meegegeven worden om ook de tooltip van het handwerk-icoon de resterende productietijd te laten weergeven.
Bovenaan