• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Aanpassing Toren vd Eeuwigheid signalering

Ben je voor of tegen dit idee?


  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Enquête gesloten .
-1. Nutteloze aanpassing. Dat vond ik overigens ook al van het toevoegen van de toren aan het taakbalkje. Hij staat toch gewoon heel duidelijk in je stad... Dus ja liever niet dat er nog meer aan verspild wordt.

Ik gebruik nu het icoontje ipv dat ik naar de toren schuif. Ik vind het juist een enorme toevoeging als we aan de kleur van het icoontje meteen kunnen zien of we door kunnen.
 
Misschien kan direct de tip meegegeven worden om ook de tooltip van het handwerk-icoon de resterende productietijd te laten weergeven.
 
Misschien kan direct de tip meegegeven worden om ook de tooltip van het handwerk-icoon de resterende productietijd te laten weergeven.
Aan het oorspronkelijke voorstel zijn 2 elementen toegevoegd, dus ik ben bang dat je hier nu een beetje laat mee bent, maar we kunnen het vragen (niet geschieten, altijd mis)... en de moderators lief aankijken? :)
 
Ik bedacht deze pas tijdens de stemming, dus ik wist dat het niet meer aan dit voorstel toegevoegd kon worden. Maar omdat het er wel direct bij aansluit, heb ik het nu toch gevraagd. Inderdaad, vanuit het "niet geschoten"-idee.
 
Bovenaan