• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door HopeforSpanishStrayDogs

  1. HopeforSpanishStrayDogs

    Actieve teamspeler gezocht!

    De aardbeitjes hebben een plekje voor een enthousiaste, actieve teamspeler. Nadruk op teamspeler. Je bent nergens verplicht om aan mee te doen, maar over het algemeen moet je wel wat bijdragen aan de bs en, daar waar nodig, mee doen aan overleg. Herken je jezelf hier in, meld je dan aan bij mij...
  2. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Daarom hebben meerdere spelers uit verschillende broederschappen hier last van.... Laat maar, het zou fijn zijn als dit na ruim een week opgelost wordt. Aangezien het volgens jou geen bug is kan je het topic net zo goed verwijderen. ;-)
  3. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Maar het was niet de oorzaak. Het is gewoon een bug.
  4. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Ik wordt hier zo moe van... altijd wel iemand die dat schrijft hier....... maar goed ene oor in en andere uit en hopen dat iemand die er wel verstand heeft het oppakt. Btw ik kan er weer op zonder ook maar iets in mijn eigen pc verandert te hebben. Sinds vorige week donderdag dus 3 dagen...
  5. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Pffffffffffffffffffff ik kom de beginpagina van elvenar.nl niet op. Elk elvenarspel in elk ander land kan ik zo een account op maken. Het ligt aan de bug van vorige week donderdag.
  6. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Geen idee of dit sneller werkt maar vanaf vanmiddag kan ik opnieuw weer niet op de inlogpagina van elvenar.nl komen. Balen tijdens een BSA.
  7. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Ja die mailbox is jammer maar je kan verversen... ik krijg hier niet eens een inlogpagina te zien.
  8. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Paar dagen goed en ik krijg weer dezelfde melding nadat ik de rest van de dag gewoon kom spelen? Elvenar is online maar reageert niet op verbindingspogingen? Fijn tijdens een BSA.
  9. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Klopt maar schijnt allemaal door dezelfde bug te komen? Is allemaal ontstaan na de laatste update. Hoorde gisteren ook van een speler dat wonderen die elke 3 uur wat produceren elke 5 minuten aangaven dat de productie klaar was... helaas voor hen ;-) was dat in de puntentelling niet terug te...
  10. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    En na tien uur ´s-avonds mogen we weer spelen? Wat is dit voor vreemds?
  11. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Heb niet eens meer gekeken want er werd al verteld dat er in het weekend niks gedaan werd aan problemen.
  12. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Helaas weer hetzelfde probleem, kom er niet op. Tot 8.15 geen enkel probleem en ineens niet mogelijk en weer alleen op elvenar.nl
  13. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    opgelost gisterenavond om 10 uur! Wel balen van een hele dag weg in het toernooi. De trein verdween nog wel in de mail. Hopelijk is dat vandaag ook opgelost.
  14. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Nu kunnen er een aantal spelers helemaal niet meerinloggen met het bericht uit mijn laatst geposte bericht. Ik heb het geprobeerd, kan inloggen op elvenar Duitsland, Engeland, Spanje etc maar niet op elvenar Nederland.
  15. HopeforSpanishStrayDogs

    Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

    Dit is de melding die ook ik nu krijg; De externe computer reageert niet op verbindingspogingen via poort 443, mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. Er zijn geen problemen gevonden met de firewall...
Bovenaan