• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

Nog altijd problemen met de mailbox, berichtjes blijven weg en kp-treintjes verdwijnen .
Duurt nu toch wel erg lang, voor het opgelost is :rolleyes:

Warme groetjes en vergeet je paraplu niet als je buiten moet ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Wel mal dat het zich op beta heeft voorgedaan, het daar is opgelost en dan - op een of andere manier - ook toch op live terecht is gekomen...
Het lijkt erop dat het probleem donderdag op de Beta zat, vervolgens de update naar Live is gegaan, het probleem opgelost is en vervolgens op Beta gereleased is. Beta kan op elk moment gereleased worden en wordt elke ochtend automatisch gereleased, maar de live werelden moeten handmatig. Ik vermoed dat het daarom wel op de Beta opgelost is, maar niet op de Live werelden.
 
Iets aan dit probleem begrijp ik niet.
Op Beta weten ze al weken van dit probleem.
Dus waarom zijn de updates van afgelopen week toch door gevoerd?
Als dat mail probleem, wat nu ook hier is, eerst daar was opgelost voor dat de upgrade hier werd losgelaten, zouden er niet zo veel servers met het zelfde euvel zitten.
 
Heb hier sinds vorige week ook last van. Komt vermoedelijk door te veel inlog pogingen. Gebruik nu een vpn client, probleem opgelost. :D
Ik log de hele dag niet in... eens per 8 uur lijkt me niet echt te veel inlogpogingen? Denk niet dat dat het probleem is.. het was vanmorgen gewoon en heel snel, pagina opladen kostte 1 seconde. Dan van het 1 op de andere moment is de beginpagina niet te openen.. krijg niet eens de inlogpagina.
 
Klopt maar schijnt allemaal door dezelfde bug te komen? Is allemaal ontstaan na de laatste update. Hoorde gisteren ook van een speler dat wonderen die elke 3 uur wat produceren elke 5 minuten aangaven dat de productie klaar was... helaas voor hen ;-) was dat in de puntentelling niet terug te zien. Gebouw verplaatsen en terugzetten verhielp het euvel. Net als de pagina vernieuwen het euvel van de verdwenen mail oplost.
Blijf nu maar ingelogd zodat ik het probleem van inloggen voorkom, maar de mail van de kp trein is dus niet zichtbaar en wellicht andere post ook niet. Wacht wel met vernieuwen tot al deze problemen opgelost zijn.
 
Zelfde problemen hier en ook in onze bs.
Kp-treintjes verdwijnen en mails komen pas enkele uren later binnen.
Hopelijk zijn ze bij INNO morgen fris uitgeslapen en word alles opgelost :rolleyes:;)
 
Ook hier op NL1 lege mails "uit 1970" (!) en verdwenen KP treintjes (aka Wondermails)
Op NL2 ook al gebouwen moeten oppikken en terugzetten omdat ophalen goederen niet registreerde soms.
Weggeklikte geweigerde opdrachten die nog eens verschijnen, plus een popup "deze opdracht lijk je al geweigerd te hebben", en het spel dat dan vanzelf opnieuw ingeladen wordt.
Handel van de ene tier kunnen zetten, dan de andere proberen, lukt pas na sluiten handelsgebouw en heropenen, of met een workaround, het lijkt aan de knop 'Herstellen' te liggen daar (zie voor deze bug https://nl.forum.elvenar.com/index....en-niet-uitgezet-bij-indrukken-herstel.10382/)
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze soms de hele week feest daar in Hamburg. Of moeten ze nog bijkomen van de kater.
Probleem met de mails is nog steeds niet opgelost.
 
Paar dagen goed en ik krijg weer dezelfde melding nadat ik de rest van de dag gewoon kom spelen?
Elvenar is online maar reageert niet op verbindingspogingen? Fijn tijdens een BSA.
 
Bovenaan