• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug krijg geen inlogpagina

Pffffffffffffffffffff ik kom de beginpagina van elvenar.nl niet op. Elk elvenarspel in elk ander land kan ik zo een account op maken.
Het ligt aan de bug van vorige week donderdag.
 
Die bug laat mij eerder denken aan een "beveiliging" in jou eigen netwerk.
Heb je een raspberry pi met daar op Pi-hole of is er een ander die web adressen kan blokkeren?

Ik weet dat vrienden van mij hier stee vast klagen dat stalkerboek niet te bereiken is als ze mijn netwerk gebruiken.
Het zelfde geld voor advertenties die bovenaan komen te staan als je iets zoekt via google.

Dus als er een dergelijk stukje beveiliging in je netwerk of computer zit, kijk daar dan even de regels van na.
Ook met ouderlijk toezicht kunnen websites geblokkeerd worden.
 

DeletedUser4746

Guest
Bij ons in de bs kon ook iemand geen Elvenar spelen. Kon wel inloggen en op de chat, maar het spel werkte niet. In geen enkele browser, niet op haar laptop, niet op haar pc en niet op die van een ander. Bij haar hielp het om de DSN cache te legen.
Meer info kan ik je daar verder niet over geven, want ik heb er de ballen verstand van, maar misschien is het een tip richting oplossing. Er zijn vast anderen die dat wel weten.
 
Die bug laat mij eerder denken aan een "beveiliging" in jou eigen netwerk.
Heb je een raspberry pi met daar op Pi-hole of is er een ander die web adressen kan blokkeren?

Ik weet dat vrienden van mij hier stee vast klagen dat stalkerboek niet te bereiken is als ze mijn netwerk gebruiken.
Het zelfde geld voor advertenties die bovenaan komen te staan als je iets zoekt via google.

Dus als er een dergelijk stukje beveiliging in je netwerk of computer zit, kijk daar dan even de regels van na.
Ook met ouderlijk toezicht kunnen websites geblokkeerd worden.
Ik wordt hier zo moe van... altijd wel iemand die dat schrijft hier....... maar goed ene oor in en andere uit en hopen dat iemand die er wel verstand heeft het oppakt. Btw ik kan er weer op zonder ook maar iets in mijn eigen pc verandert te hebben. Sinds vorige week donderdag dus 3 dagen (donderdag, zondag en donderdag) ineens niet in het spel gekund.
 

DeletedUser4746

Guest
Bij ons in de bs kon ook iemand geen Elvenar spelen. Kon wel inloggen en op de chat, maar het spel werkte niet. In geen enkele browser, niet op haar laptop, niet op haar pc en niet op die van een ander. Bij haar hielp het om de DSN cache te legen.
Meer info kan ik je daar verder niet over geven, want ik heb er de ballen verstand van, maar misschien is het een tip richting oplossing. Er zijn vast anderen die dat wel weten.
Ik citeer mezelf maar even, jammer dat je moe wordt van mensen die er geen verstand van hebben o_O, maar dit advies was gegeven door iemand met een hele bult verstand.
Onze speler kon er de ene dag wel en de andere dag niet op.
DSN cache is iets wat je normaal gesproken zelf niet hoeft te legen en die ook niet geleegd wordt als je je normale cache leegt.

Tot zover van iemand die er geen verstand van heeft. Zie maar wat je ermee doet.
Over en uit :cool:
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De adviezen van @Malvinor en @Bor de Wolf 1965 zijn goede adviezen, dat is vaak de oorzaak van dit soort problemen.

Ik heb echter eens achter je account gekeken, @HopeforSpanishStrayDogs, en daar zie ik wel wat opvallende dingen waarbij ik me best voor kan stellen dat onze servers je IP-adres eruit knikkeren. Je speelt met een heleboel accounts vanuit een buitenlands IP-adres en logt relatief vaak in op een dag (meer dan 40 keer per dag is geen uitzondering). Zeker met het hogere aantal DDoS-aanvallen die we de laatste maanden krijgen, is dat een trigger waardoor het systeem je IP-adres tijdelijk kan blokkeren.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Maar het was niet de oorzaak. Het is gewoon een bug.
We weten nog altijd niet of dat wel of niet de oorzaak was. Het is in ieder geval geen bug, want al zou het vanuit de server komen, dan is daar een valide reden voor als ik naar jouw accounts kijk. Je browser geeft ook heel duidelijk aan dat er geen verbindingsprobleem is aan de kant van Elvenar, maar dat jouw specifieke internetverbinding niet kan verbinden met Elvenar. Dat betekent:
  1. Of dat je IP-adres bij ons (tijdelijk) geblokkeerd is, en dat is geen bug, want je IP-adres is niet zonder reden geblokkeerd;
  2. Of dat er iets verkeerd staat in je instellingen, waar eerder adviezen over zijn gegeven.
 
Daarom hebben meerdere spelers uit verschillende broederschappen hier last van....
Laat maar, het zou fijn zijn als dit na ruim een week opgelost wordt.
Aangezien het volgens jou geen bug is kan je het topic net zo goed verwijderen. ;-)
 
Ik krijg ook ineens geen verbinding meer met de server. Hij start gewoon niet op. Ik log veel in, is mijn IP-adres dan ook geblokkeerd?.
Fijn is dat - Is altijd goed gegaan en nu ineens dit. Hoe lang duurt zo'n blokkade, hoe vaak mag ik inloggen zonder in de problemen te komen?
 
Voor de duidelijkheid @Evalith , je hebt geen BAN te pakken maar bent gewoon het haasje doordat de servers zwaar onder vuur liggen.
Ik zelf merk dat de servers soms haperen met dingen verwerken zoals een chat berichtje en zelfs tijdens gevechten waardoor je verliest in een situatie die je eigenlijk zou moeten winnen.
Helaas werkt de mail bug dan ook niet echt mee omdat daardoor steeds meer mensen terecht op de F5 toets drukken of via de app, opnieuw het programma starten. Wat nog meer inlog pogingen oproept.

Een mogelijke oplossing voor Inno: herstel die mail bug zo snel mogelijk of draai anders die upgrade terug zodat er minder herstarts komen en daarmee de servers ontlast worden.
 
Te vroeg gejuigd, Wij zijn bezig om de badges voor het bsa in te zetten. Daarvoor moet ik steeds wisselen tussen mijn accounts, blijkbaar teveel want ik mag er weer niet in. Grrrr
 
ik heb hetzelfde probleem, ineens midden in het spel eruitgeknikkerd, en kan er niet meer in. heel vervelend tijdens de BSA. ik kan echter wel via de telefoon in het spel, dat is wel apart
 
Bovenaan