• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door FairyBlossum

  1. Land verplaatsen

    +1
  2. Vrede ook in ELvenar

    Helemaal mee eens. Iedereen heel veel sterkte die onder dit soort dingen te lijden heeft.
  3. nederland vs belgie tellen maar

    ....maar eerst moest er nog een belangrijke opdracht worden uitgevoerd. Decaan Dean Durku riep de 84 plus tovenaars bij zich om hen uit te leggen wat er aan de hand was en waarom ze hier naar toe geroeppen waren.
  4. nederland vs belgie tellen maar

    Gelukkig , dan hebben de andere 87 grote tovenaars nog tijd om naar het dorp te komen.
  5. nederland vs belgie tellen maar

    Ga minimaal drie pagina's terug en daar kan je 88 keer het verhaal van o.a. @ Aeva en mij terug lezen.
  6. nederland vs belgie tellen maar

    Wat is dat nu? 90 tovenaarsleerlingen die met vliegenmeppers achter bijen aanzitten, is dit de eerste streek van die Peregrim? Zijn al die grote tovenaars nu al een keer allemaal gearriveerd om hun plaats in te nemen op de stralen van de zwarte zon van Oelkzaram en hun krachten te bundelen samen...
  7. nederland vs belgie tellen maar

    Toen een eerste groep van 73 opgeroepen tovenaren arriveerden waren ze getuigen van de door elkaar rennende leerlingen en de draak die hen probeerden te roosteren.
  8. nederland vs belgie tellen maar

    Niet veel later waren 83 tovenaarsleerlingen druk bezig de toverstof in de natuur te strooien en werden al de grote tovenaars opgeroepen zich zo snel mogelijk in het nieuwe dorp te verzamelen.
  9. nederland vs belgie tellen maar

    "Een luchtalarm om alle grote tovenaars naar hier te halen?" vroeg Megadram. "Weet je dan niet dat ze verspreid zitten over verschillende landen, continenten en werelden? Dan mag dat wel een heel krachtig luchtalarm zijn. Maar, uh..... is het niet erg gevaarlijk om al de 83 plus tovenaars op...
  10. nederland vs belgie tellen maar

    Wat is dit nou weer voor een getal @Marie58 ? Verder met ons verhaal. "In dat geval", sprak Oelkzaram,"hebben we ook decaan Dean Durka en de andere 85 tovenaars nodig. Ik denk dat iedereen in de tussentijd gegroeid is en meer kracht heeft gekregen. Die extra krachten heb ik nodig om hem opnieuw...
  11. nederland vs belgie tellen maar

    Aezadram schrok op uit zijn gestaar naar de beeldjes door de bezwerende stem van zijn vriend. "Neem het ons niet kwalijk Uwe grootsheid. Ik ben hoofdtovenaar Megadram. Ik heb U samen met decaan Dean Durka en de 86 andere grote tovenaars , door onze krachten te bundelen, gemaakt om al het...
  12. nederland vs belgie tellen maar

    Na nog eens goed gekeken te hebben meende Aezadram nog iemand te herkennen. Het leek er op dat die ene daar links onderin decaan Dean Durka was maar wie waren die andere 86 en waarom stonden ze in de stralen van die zwarte zon?
  13. nederland vs belgie tellen maar

    Het duurde nog 87 seconden voordat hij iets uit kon brengen. "Is het echt waar? Bent U de geest van Oelkzaram?" en hij keek de verschijning vol ongeloof aan.
  14. nederland vs belgie tellen maar

    De oude jonge tovenaar had samen met de andere 89 tovenaars alle boeken doorzocht en hij meende dat hij iets gevonden had. Met het boek onder zijn arm liep hij met Aesodram achter Ochmaa en de andere aan.
  15. nederland vs belgie tellen maar

    89 seconden keek Ochmaa hem stom verbaast aan en barste toen in lachen uit. Nadat ze uit gelachen was verontschuldigde ze zich omdat ze hem verkeerd had ingeschat. "Maar nu in alle ernst", sprak ze. "Ja, ze waren gekomen om te helpen. Een eeuwen oude profetie had al voorspeld dat er in deze tijd...
Bovenaan