• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door Anthara

  1. Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Het is mij ook eens gebeurd, gelukkig een niet zo hoog gebouw als dat van jou maar toch. Ik heb het toen maar gelaten omdat ik te horen kreeg dat het slechts eenmalig mogelijk was om terug te zetten. Vraag me nog steeds af waarom dat maar een keer kan? ik neem aan dat niemand zijn wonderen...
  2. Broederschappen op ledenjacht

    Helaas zijn er nog steeds broederschappen die zich bezig houden met het actief uitnodigen van ( hogere) spelers vanuit een , waarschijnlijk in hun ogen. een kleinere BS Niet een maar meerdere leden van onze bs kregen een uitnodiging van een bepaalde aartmagier. In onze kleinere (lagere...
  3. Overig Vinkje voor fabrieken

    Misschien dat het nu wel mogelijk is?
  4. Handelaar meerdere handel plaatsen

    goed idee, scheelt een hoop en met mijn spieren is elke klik minder van harte welkom
  5. Omwisselen artefacten

    bij mij zijn ze dus niet langsgekomen. en echt elke wisseling gecheckt. waardeloos
  6. Omwisselen artefacten

    Ik zit ook al dagen te wachten om de koudvuur om te wisselen. bij mij is dat de laatste dagen nog niet langs gekomen. zeldzaam ? ze moeten het toch wel een keer aanbieden?
  7. Opgelost [ONYX-25834] Verkeerde berekening cultuurbonus bij setgebouwen

    ik heb een ticket aangemaakt omdat ik maar 13800 manna kreeg. antwoord was dat ik kon zien hoe de opbouw was. zit toch echt wel een verschil in. de extra's niet ontvangen. ook bij andere setgebouwen de extra;s niet gekregen
  8. Opgelost [ONYX-25834] Verkeerde berekening cultuurbonus bij setgebouwen

    en ik een ticket aanmaken. dacht dat ik de enige was. bij het innen van het banket ontving ik 1 KP de rest is vergeten. misschien een bug? ik heb de set geupt
  9. Beta Evenement: broederschap avontuur !

    sorry hoor maar ik vind de beloning die men kan winnen totaal niet in verhouding met wat je moet leveren. Ik denk er hard over om gewoon niet mee te doen. Ik laat de andere leden van mijn BS beslissen en alleen voor hun zou ik meedoen.
Bovenaan